Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Torsdag

Av H Sr - 3 september 2009 23:36

Idag var ingen bra dag på jobbet. Ville absolut inte gå dit, men pallrade mig iväg i alla fall. Fixade lite med datorn, annars bara var jag där. Hoppas det går bättre imorgon!


Haft besök av svärföräldrarna ikväll. Hade egentligen varken lust eller ork, men det gick ok. Fick pengar av dem, som kommer väl till pass nere i Ullared! Ska bli roligt att komma iväg, hoppas bara att det inte är alltför mycket folk så man får panik. Men då går jag ut och lämnar över till maken! :)


Annars går livet sin gilla gång. Har pysslat lite här hemma med tvätt och dammsugning. Hämtat H jr från dagis, handlat fikabröd till främmandet m.m M jr hade kompis här hela eftermiddagen, H stack iväg med kompis till gymmet (tredje gången denna vecka!), sen har jag hjälpt honom lite med matteläxan. Snart dags att försöka sova. Är inne i en period där jag sover sämre, men jag försöker att inte ta några sömntabletter.


Hoppas ni får en trevlig helg!

 
 
Mia

Mia

6 september 2009 00:25

Grattis på födelsedagen!! Hoppas du får en fin dag där du blir gott bortskämd!!

Hur gick det på jobbet sen? Hoppas hoppas att det känns bättre! Men ett steg i taget, alla dag kan inte vara bra vet du!!!
Kramar!

http://winyan.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

13 september 2009 19:29

Jag hoppas verkligen att du får en toppen dag när ni åker till Ullared. Och att det blir som du har tänkt dig med allt när ni kommer dit.
Hoppas det gick bra på jobbet:) Tycker du gör ett toppen jobb med allt runt dig.
Ha det nu så bra och va rädd om dig, stora kjamisar Rosie

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

18 september 2009 20:29

Vill önska dig en kanon skön helg;)
Hoppas allt är bra med dig och att du är rädd om dig.

Ha det så gott stora kjamisar Rosie

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

25 september 2009 13:31

Jag hoppas verkligen att allt är bra med dig. Eftersom det var ju ett tag sen du skrev. Men du ska veta att jag tänker på dig.

Vill önska dig en skön helg och va rädd om dig, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards