Alla inlägg den 24 juli 2011

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håller i sig, men jag gör ett försök att skaka liv i den här gamla bloggen igen!


Så mycket har hänt sedan sist! Kom tillbaka till jobbandets värld på full tid, jobbade med ett projekt och tog sedan tjänstledigt från jobbet som sjuksköterska. Har pluggat engelska på högskolan ett par terminer och samtidigt startat eget som översättare. Genomgått en gastric bypass. Gjort några spännande resor. Och nu mår jag bättre än på länge, länge!


Jobbar för fullt, livet som egen är ju som många vet ingen dans på rosor, men jag stortrivs! Jag kan jobba hemifrån, finns alltid här för barnen. Jag väljer själv mina arbetstider och hur mycket/ofta jag vill jobba. Slipper stressen i sköterskeyrket (även om det här jobbet också har sina toppar och dalar så blir det på ett helt annat vis), obekväma arbetstider, seg organisation osv.


Ja, det finns mycket att skriva om, men det får bli en sak i taget!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards