Alla inlägg den 5 november 2008

Av H Sr - 5 november 2008 23:12

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men känner ändå att jag vill plita ner några rader. Saknar verkligen den där energin och glädjen över att blogga, saknar kontakten med er som läser. Men jag orkar bara inte.


Hade en skaplig dag idag, orkade till och med scrappa en liten stund. Kändes skönt. När M och barnen kommit hem brakade alltihop. Jag satt mig ner och grät för jag kände mig så värdelös. Orkar ingenting, har så dåligt samvete för allt jag inte gör. Och allt jag gör med för den delen...


Ikväll fick jag ett riktigt ångestanfall. Illamående, yr, fick inte luft, panik. Måste hålla mig sysselsatt tills jag är riktigt lugn igen. Innan dess är det ingen idé att ens försöka sova. Det är tredje kvällen i rad som jag har svårt att varva ner inför natten...


Det känns långt till måndag, men min doktor hade inte någon tid innan. Det lockar inte att träffa nån stafettläkare...  Och allt blir väl inte bra bara jag kommer till doktorn, men det kanske kan bli en början i alla fall.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards