Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av H Sr - 16 augusti 2009 14:31

M har en mini-släktträff idag här i byn. Det är släkt på hans farmors sida som träffas. Just nu är de på det lokala konditoriet och fikar, på f.m var de till kyrkogården m.m Själv hoppar jag över det hela och passar på att njuta av några timmar för mig själv istället!


Hade tänkt sätta mig och scrappa, men det slutade med att jag började städa i min scraphörna istället, vilket var väldigt nödvändigt. När jag ändå höll på så började jag organisera om mina prylar också, vilket var ännu mer nödvändigt! Är inte färdig ännu, men kände att jag behövde en liten paus... Tror att det kommer bli betydligt mer lättöverskådligt nu och det gör det ännu enklare att plocka fram just det man behöver.


Imorgon börjar min handläggare på FK jobba igen efter semestern. Min kurator skulle kontakta henne under dagen och sen har jag en tid hos henne (kuratorn alltså) på e.m Förhoppningsvis är det inga problem att börja arbetsträna och det lät som att det nog inte ens behöver vara något avstämningsmöte på en gång. Vi får se hur det blir.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards