Alla inlägg den 3 september 2009

Av H Sr - 3 september 2009 23:36

Idag var ingen bra dag på jobbet. Ville absolut inte gå dit, men pallrade mig iväg i alla fall. Fixade lite med datorn, annars bara var jag där. Hoppas det går bättre imorgon!


Haft besök av svärföräldrarna ikväll. Hade egentligen varken lust eller ork, men det gick ok. Fick pengar av dem, som kommer väl till pass nere i Ullared! Ska bli roligt att komma iväg, hoppas bara att det inte är alltför mycket folk så man får panik. Men då går jag ut och lämnar över till maken! :)


Annars går livet sin gilla gång. Har pysslat lite här hemma med tvätt och dammsugning. Hämtat H jr från dagis, handlat fikabröd till främmandet m.m M jr hade kompis här hela eftermiddagen, H stack iväg med kompis till gymmet (tredje gången denna vecka!), sen har jag hjälpt honom lite med matteläxan. Snart dags att försöka sova. Är inne i en period där jag sover sämre, men jag försöker att inte ta några sömntabletter.


Hoppas ni får en trevlig helg!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards