Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av H Sr - 23 augusti 2007 14:48

Är hemma en sväng på en sen lunch. Började med mötet kl.07:00 imorse (som för övrigt gick bra, men gav mycket jobb som ska vara klart så fort som möjligt...), har sedan jobbat på med projektet och ska sen iväg till jobbet för att börja mitt kvällsskift 15:30. Pust!!


Strålande sol har vi ju i alla fall! Jättehärligt! 24 grader just nu... tycker synd om många av de gamla bara, det blir så himla varmt inne på många avdelningar.


Imorgon är jag ledig!! Måndag med förresten, så det blir en riktig långhelg :) Det blir till att putsa och feja lite under morgondagen och baka lite. På lördag kommer de närmast sörjande för att fira moi, då min födelsedag inträffar under min bortavaro. Har firat min födelsedag i USA en gång tidigare, för 18 år sen ;)

Såg att det är en volleybollmatch den kvällen, mellan "min" skola och skolan i den stan där jag ska bo nu - riktigt derby! Jag hoppas att vi kan gå och titta på det, skulle vara roligt!


Nej, nu ska jag fixa ett par mackor med kalkon och röd (såklart!) paprika att ha med mig till jobbet. Lite frukt blir det nog också. Just nu är jag lite insnöad på nektariner, så himla gott!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards