Alla inlägg den 20 september 2007

Av H Sr - 20 september 2007 09:56

Tänk vad ett telefonsamtal kan göra!! Min kompis Å ringde precis och berättade att hon gärna byter grupp på jobbet. Det var nog vad hon egentligen ville från början också, så nu löser det sig för båda. Hon sa att hon INTE gjorde det utifrån dåligt samvete, så jag hoppas att det stämmer!

Fick dåligt samvete själv efter att jag ringt till henne och beklagat mig, så jag hoppades att jag inte förstört hennes dag. Vill absolut inte orsaka stress på något vis, då hon precis börjat jobba lite smått efter en längre sjukskrivning.

Genast känns allt lite bättre...

Av H Sr - 20 september 2007 09:26

Idag är ingen höjdardag precis. Sov jättedåligt inatt, blev inte mer än 3-4 timmar. Hade hjärtklappning och låg och grubblade på en massa. Så man var rätt trött imorse!!


Är så trött på jobbet så jag kan spy just nu!! Blir så förbannad och besviken. Än en gång har man blivit förflyttad till en annan grupp utan att ha nåt att säga till om. Hade jag bara varit med på planeringsdagen i fredags hade jag kanske haft nån valmöjlighet, men eftersom chefen planerat in den då jag var på semester så kunde jag ju inte vara med. Vilket innebär att saker och ting redan blivit bestämda.


Har dessutom spenderat hela morgonen med att jaga folk som inte anmält sig till några utbildningar som blir framöver, trots att sista anmälningsdag var redan 30/8....


Känner mig bara sååå trött och less på allting just nu!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards