Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

Avslöjande...

Av H Sr - 17 maj 2008 09:26

Hittade denna lista och utmaning hos Grynisen.


SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


DIG:

1. Hur lång är du ? 153 cm. Inte mycket, jag vet...

2. Vad vill du bli när du bli stor? Hm, jag är ju redan stor?! Trivs rätt så bra med att vara sjuksköterska. Hade tidigare i livet önskningar om att bli lärare, författare, jobba med turism m.m

3. Vad pluggar du ? Ingenting just nu.

4. Har du långt hår ? Nej.

5. Vilken hårfärg har du ? Ädelmahogny just nu, men är naturligt mörkblond/cendré.

6. Sminkar du dig ? Inte varje dag, men nästan.

7. Har du haft sex senaste månaden? Nej...

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svarta.

9. Har du kysst någon idag ? Nja, ingen riktig kyss, men M har fått flera pussar :)



FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Pappa lever inte längre, men de bodde ihop.

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Måste nog svara mamma där.

3. Hur många syskon har du ? Två, en storasyster och en lillebror.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hejdå, när vi pratat färdigt i telefon.

5. Hur många ställen har du bott på ? Hur många... det här är nog 10:e stället jag bor på.

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Oj, vilken fråga. Det måste nog vara min syster tror jag.

7. Vilken familjemedlem är snällast? Mamma.

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Evigheter sen, om man inte räknar båda syskonens kalas som nyss har varit. Eller när lillebror med flickvän kom över på en fika.


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? Längesen.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, det var länge sen... det var nog 5 år sen jag sov hos en kompis sist!

3. Har du kysst nån kompis ? Nej.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Nej.

5. Vem har du varit kompis med längst ? Hm, få se... Tanja tror jag, men vi umgås inte direkt numer.

6. Vem känner dig bäst? Det är nog Tanja.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Nja, tveksamt.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Har nog gjort tidigare, men har sållat bort.


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Nja, det har nog inte hänt många gånger. Mamma kanske råkade ut nån gång i tonåren, men pappa skulle jag aldrig ha vågat skrika åt.

2. Klä dig annorlunda ? Klär mig som jag vill, om det sen är annorlunda får väl andra bedöma.

3. Vara dig själv ? För det mesta.

4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Nej.

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Hm, har nog tyvärr hänt någon gång.

6. Pierca dig ? Visst törs jag, men har ingen önskan om att göra det. När jag var yngre ville jag ha en pärla eller ring i näsan, men kom aldrig till skott. Nu är jag för gammal för sånt!

7. Ha sex på offentlig plats ? Nej. Har nog ingen större lust till det heller måste jag säga.

8. Vara omogen ? Det händer nog.

9. Äta småkryp ? NEJ, aldrig!



DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? När jag flög till och från USA i höstas.

2. När var du på semester senast ? USA förra året.

3. Vilken färg är det på din tandborste ? Rosa och vit.

4. Är ditt hår tråkigt ? Ibland känns det hopplöst, men det känns ändå roligare sen jag färgade håret.

5. Vem såg dig naken senast ? Maken.

6. Hur ofta duschar du? Varje/varannan dag. Har torr hud och får eksem om jag duschar för ofta, tyvärr.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Ingen aning, men säkert före tolv i alla fall.

 
 
Frump

Frump

17 maj 2008 20:32

Okej, antar utmaningen och kopierar över den till min blogg

ha en skön helg!
Kram

http://Frump.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

17 maj 2008 20:54

Allright, det ska göras omdelebart!

http://winyan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards