Alla inlägg den 18 maj 2008

Av H Sr - 18 maj 2008 10:48

Igår när jag skulle gå och lägga mig så snöade det fortfarande. Det var t.o.m så att det låg kvar lite på gräset! Som tur är så var allt borta igen imorse. Kom ner några flingor även nu på morgonen, men nu är det uppehåll. Har ni fått snö?

Grått och trist är det dock, och det blåser en del. Inte direkt så man längtar efter att gå ut!


Uppåt Dalarna verkar de ha haft stora problem med trafiken. På nåt håll hade det kommit ända upp till 38 cm snö!! Det är ju inte klokt vilka svängningar i vädret det är. Sol och bad ena dagen, snöfall nästa...

Ser i alla fall ut som att det ska kunna bli lite bättre till nästa helg och det vore ju trevligt! Vore ju inte så dumt om vi kunde duka ute på altanen när M jr ska ha sitt firande!

Av H Sr - 18 maj 2008 10:42

Inte blev det nån spännande kväll igår precis, somnade i soffan ganska tidigt. Vaknade runt halv tolv, borstade tänderna och la mig i sängen... inget jetsetliv precis! *skratt*


Blev väckt av H jr imorse strax efter 7, men M gick upp så då kunde jag ligga och dra mig en stund till. Skönt!

Sen har det blivit frukost, disk, tvätt och konsert. M jr har haft uppvisning för oss här, där han har spelat luftgitarr till en radda med Kizz-låtar på hög nivå :)


Inga särskilda planer för dagen. Ska väl försöka få städat lite, röja bland alla saker... har inte ett dugg lust med det, men jag känner att vi måste.

Sen ska jag fortsätta installera lite program på datorn, bränna ner foton och lite annat sånt. Behöver tömma minneskortet i datorn, har inte plats för så många foton nu. Har ju inte kunna ladda ner på länge när vi varit utan dator.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards