Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Perfekta väskan och sen något... obeskrivbart!!

Av H Sr - 19 maj 2008 17:38

I helgen var vi ju till storstan och shoppade, jag, M och H jr. Jag nämnde tidigare att H jr hittade den perfekta väskan, på H&M, med kaninmotiv. Snacka om att hon var stolt sen! Den skulle med överallt efter det, hon skulle ju också ha en handväska! ;)



På IKEA kom den väldigt väl till pass. Det enda vi handlade därinne var batterier (måste vara nytt rekord!) och det passade alldeles utmärkt att bära dem i den nya väskan :)



Måste också bara visa den mest förskräckliga lampa jag någonsin sett!! Jag lovar och svär att något liknande aldrig kommer att finnas inom dessa fyra väggar!



Vad tycks??


 
 
Ewa

Ewa

19 maj 2008 18:19

Hon ser otroligt belåten ut!

Lampan är så ful att den är läcker. :-)

http://fundringar

 
Åsa

Åsa

19 maj 2008 18:32

Lampan skulle ju möjligen kunna passa om man har tjej barn kalas men nä inte annars...

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Meja

Meja

19 maj 2008 18:55

Den var anskrämligt ful!

http://mitt-liv.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

19 maj 2008 22:32

Haha! Ja, jag vet inte vad jag ska säga... den skulle definitivt inte passa här! Det ser ut som en påse med lösgodis de har gjort om till lampa!

http://winyan.bloggagratis.se

 
Hellyh

Hellyh

20 maj 2008 09:54

Så otroligt söt hon är ! & lampan var ju jätte läcker...... eller inte ! Hahaha ! xD

http://hellyh.wordpress.com

 
Yvonne

Yvonne

20 maj 2008 13:11

Söt tös! De gillar allt att ha väskor, lådor o små burkar o sånt att stoppa saker i. Har själv en pojke på 8 som älskat rosa, men det har gått över lite....tänker låta honom tycka om rosa så mycket han vill....det får han avgöra själv vad han gillar bäst.
**********
FUUUUL lampa!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helén

20 maj 2008 20:03

Hellyh och Yvonne: Tack så mycket! Nu är ju jag lite smått partisk, men jag tycker också att hon är söt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards