Alla inlägg den 29 maj 2008

Av H Sr - 29 maj 2008 15:57

En skaplig dag på jobbet var det, lite övertid blev det dock. Jag hade en hel del för mig på f.m (vårdplanering, kateterbyte m.m.) som jag var tvungen att dokumentera efter lunch. Ska ju dessutom vara ledig till på måndag, så då måste man se till att allt är fixat och klart, skriva rapport osv.

Är alltså ledig tre dagar nu och det är ju inte helt fel kan jag säga! Speciellt i den här värmen...


Blev lite sen till dagis för att hämta H jr, men det var inga problem. Sen tog vi en vända på ICA innan vi for hem. Var ju tvungen att köpa lite glass i värmen ;) Päronsplitt blev det, de gillar både jag och barnen. Tycker ni om den? Det är en sån där favorit som jag haft sen jag var liten.


Lite annat for ju ner i korgen på affären, dock inga större onyttigheter. Extrapris på fläskfilé var det denna vecka, så ett par såna blev det. Dessutom köpte jag färdigkryddad flintastek, som jag tänkte att vi kan grilla ikväll! Det var år och dar sen jag åt flintastek. Brukar nästan alltid marinera kött själv, men nu blev jag lite lat. Får väl skylla på den där värmen! ;)



Av H Sr - 29 maj 2008 15:55

Ja, så här varmt så här plötsligt är mer än vad jag klarar av! Det blir bara jobbigt, orkar inte alls vara ute i solen, knappt ute i skuggan heller när det blir så här varmt! Och än värre ska det bli i helgen... puh!

Visst är det trevligt med vackert väder, men det får vara nån måtta på det hela :)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards