Alla inlägg den 30 maj 2008

Av H Sr - 30 maj 2008 13:26

Varmt kan man ju säga att det är idag också... sist jag tittade hade vi +25 grader. Rena högsommarvärmen!

M jr skulle bada på gymnastiken idag och det har säkert H också gjort, de fick ju bada redan förra veckan. Är nog inte så varmt i vattnet skulle jag tro.

Har ni badat ännu? För min del måste det numera vara bra varmt i vattnet om jag ska hoppa i. När jag var mindre var det inte lika noga. Kommer ihåg att jag och syrrans kompis hoppade i poolen hemma när det bara var +8 grader i vattnet...

Av H Sr - 30 maj 2008 13:19

 


Ledig är man ju idag som sagt, men någon skön dag har det inte varit hittills. Vaknade imorse med huvudvärk. Typiskt! Och så har man en tid hos frissan 09:30 också... Det var bara att masa sig iväg. Nöjd blev jag i alla fall. Samma frisyr som tidigare, men lite kortare. Trivs ju bra såhär som jag nämnde igår. Tydligen blev det lite upprepning där, som Yvonne var vänlig nog att påpeka. Tyvärr råkade hennes kommentar försvinna även den, när jag tog bort ett inlägg som blivit dubbelt. Sorry!


Huvudet ja. Har tagit värktabletter, men de hjälper inte. Har varit tung i huvudet, ont i nacken, ont i käkar. Trodde ett tag att det kanske var blodtrycket som krånglar, men en snäll kollega tog vägen förbi hemma hos mig och kollade - inget fel. Måste vara spänningar eller nåt, kanske ligger och biter ihop under natten. Kanske visdomständer som börjar krångla?! Ingen aning, men drygt är det i alla fall! Tacksam dock att det inte är ett migränanfall!


Så jag och H jr har bara tagit det lugnt idag. Någon städning eller tvätt har det inte blivit, men det springer ju inte iväg nånstans, utan väntar snällt tills huvudvärken gått över! ;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards