Alla inlägg den 31 maj 2008

Av H Sr - 31 maj 2008 10:42

För min del har det ju precis blivit frukost. De andra, som varit uppe lite längre, har ju klarat av det för länge sen. M och H jr har åkt iväg till återvinningen med en hög skräp och M jr har suttit på altanen och ritat. Det känns verkligen som sommar, altandörren står öppen, fåglarna sjunger, nån klipper gräsmattan osv.


Dock är det inte alls lika soligt idag, utan alldeles mulet. Nu gör ju inte det mig någonting, tycker bara det är skönt, för då blir värmen mer behaglig. Då kan man ju t.o.m vara utomhus!


Inga särskilda planer för dagen. M har startat en maskin med tvätt och själv tänkte jag dra en vända med snabeldraken. Förhoppningsvis kommer jag mig för att sitta ner och scrappa lite! Jag tänker på det varje dag, men jag får liksom inte till det. Vet inte vad det beror på... Men nu är jag ju lite sugen på att använda min Silhouette till både det ena och det andra! :)

Av H Sr - 31 maj 2008 10:38

God morgon! Är det för min del i alla fall. Kom inte upp förrän klockan var nästan 10, även om jag bara sovit av och till. Det har inte varit någon bra natt alls. Somnade inte förrän vid halv 4 imorse!


Ibland blir det sådär, att jag absolut inte kan somna. Det är så himla tråkigt och jobbigt, men som tur är så händer det ju inte varje natt. Jag blir liksom helt klarvaken, ligger och funderar, hör en massa ljud osv. Sen är det liksom kört att kunna slappna av och somna, utan jag somnar av ren utmattning till slut.


Peppar, peppar, så har jag i alla fall inte ont i huvudet idag! Känner mig tung i huvudet, men det gör jag alltid när jag varit vaken så länge. Förhoppningsvis blir det inget mer utav det.


Nån mer som har svårt att sova? Vad gör ni då?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards