Alla inlägg den 11 juni 2008

Av H Sr - 11 juni 2008 14:37

Nåt scrappande hinner jag nog inte med idag heller, tyvärr. Började skriva ut foton, men jag får inte alls till dem nåt bra! Det ser så fint ut på dataskärmen, men ser ut som skräp när de kommer ut. Jag har ju ändå en ny skrivare, så jag är väldigt besviken just nu!

Av H Sr - 11 juni 2008 09:46

Det har regnat för fullt hela morgonen, men nu verkar det ha gett sig. Ingen värme precis, det var bara +8 grader då jag skjutsade iväg M jr imorse. Men ska man ändå jobba så kvittar det! Dessutom är ju regnet efterlängtat, då gräsmattan ser bedrövlig ut. Förhoppningsvis kan den bli lite grönare nu.

Av H Sr - 11 juni 2008 09:41

Inte blev det nåt scrappande för mig igår heller... medans M tittade på fotbollen så blev jag fast vid datorn! Men det handlade i alla fall om scrapbooking, för jag letade på skisser, olika hemsidor om scrapbooking osv.


Trots att jag jobbar kväll så blev det en tidig morgon idag. M jr skulle ju iväg på fritidsresan, och de skulle samlas 07:30 för avfärd. Hans kompis E skulle också med, så de hoppade glatt på bussen :)


H jr och jag har pysslat här hemma sen dess. Förutom disk och bäddning, så har vi haft en målarstund, en sångstund och just nu sitter hon och leker med några klippdockor. Ska iväg till dagis om nån timme.

Ikväll får M och H jr vara själva hemma, fram tills de ska hämta M jr vid 20-tiden. Blir säkert tyst och lugnt för dem! ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards