Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av H Sr - 22 augusti 2007 07:29

Aftonbladets hemsida kan man idag läsa om att sockersug är ärftligt. Så bra, då är det ju inte mitt fel att jag bara MÅSTE ha den där chokladkakan eller den där bullen... *skratt*

På kromosom nummer 16 sitter både sockergenen och fetmagenen... undra om jag har dubbla uppsättningar av just den kromosomen??? ;)

Av H Sr - 22 augusti 2007 07:25

Vaknar till ännu en dag med vacker väder, kommer säkert att bli varmt idag igen. Men huvudvärken hänger med!! Sååå drygt :(


Ska jobba med projektet idag. Känns lite segt när man har ont i skallen, men det är bara att kämpa på. Ska bl.a försöka ge mig iväg till en arbetsplats för att göra en måltidsobservation. Det innebär att jag ska kolla hur det går till när personalen serverar maten, matar de boende, hur man dukat osv. Kommer att gå runt på alla ställen för att sen försöka komma med förslag ifall det behövs förbättringar.


M jr var väldigt noga med att borsta håret i morse inför fotograferingen i skolan idag :) Tyvärr var han ju tvungen att ha cykelhjälmen på sig, så vi får väl se hur håret ser ut på själva kortet sen! Den enda som bryr sig är väl han, själv tycker jag ju att han är alldeles underbar hur mycket håret än står på ända!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards