Direktlänk till inlägg 1 november 2007

Ont i skallen - igen!

Av H Sr - 1 november 2007 10:36

Fick sova nästan ända till 8 imorse, man blir ju riktigt bortskämd!! ;)

Idag är en riktigt seg dag. Börjar få ont i huvudet. Typiskt! Egentligen borde man ju bara ta det lugnt då, eller hur?! Men gör man det då? Näpp. Har dammsugit, bäddat sängar, vikt en jättehög med tvätt m.m Svårt att låta det vara!


Måste pallra mig bort till affären och handla mjölk m.m om det ska kunna bli nån mat idag... har inte bilen heller idag och det är bara sååå jobbigt att ut och gå när man har huvudvärk! Bultar och spränger för varje steg man tar... det tar ca 10-15 min att gå till affären, så vi får se om jag lyckas framkalla tillräckligt med energi och lust att trotsa huvudvärken...


Känns som att jag är inne i en period med mer huvudvärk igen. Det är så drygt. Ändå är jag ju ledig nu. Kan ju i och för sig vara så att det kommer efter sen igår då jag jobbade...

Har lust att bara dra täcket över huvudet och sova, men det går ju inte när man har barnen hemma! Mat lär ju fixas osv. Såna här dagar är man nästan lite avundsjuk på dem som inga barn har!! Missförstå mig inte, jag älskar mina barn, men det är ju inte bara att lägga sig när man inte mår bra...


 
 
Anna Andersson

Anna Andersson

1 november 2007 11:19

Hej!
Det kändes så befriande att läsa att du också har stunder då du önsakar att du var barnlös.. Stunder när man är så trött att man inte vet vad man heter och ändå måste fixa så att barnen har mat och annat de behöver.
Hoppas huvudvärken släpper så att du orkar känna den kärlek du har till dina barn!
Anna!

http://enanassida.blogg.se

 
Ewa

Ewa

1 november 2007 15:03

Fördelen med tonåringar är att de är själv-gående även med maten. Du får hålla dig vaken ett par år till bara - baggis! ;-)Kram

http://fundringar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards