Alla inlägg den 3 november 2007

Av H Sr - 3 november 2007 11:20

M jr och H jr var överlyckliga när de kom upp och såg att det hade kommit snö!! Så efter frukosten klädde de på sig och stack ut för att leka. M jr slängde sig ner för att göra snöänglar och då kunde ju inte H jr vara sämre...



När det kommit så pass mycket snö och det dessutom var kramsnö så måste man ju såklart bygga en snögubbe! M jr fick ihop en bra stor "snöboll" till själva kroppen. Den blev nog lite tung att rulla, så H jr skulle hjälpa till. Det var bara det att hon ställde sig på motsatta sidan och knuffade på! *skratt*



Sen kom H jr in och hämtade en morot, så M jr kunde fixa till en stilig gubbe. :)



Tänk vad mycket det finns att göra ute på en gång det blir lite snö! Tyvärr lär ju inte den här snön bli långvarig, den håller redan på att smälta bort, men man får njuta så länge det varar!

Av H Sr - 3 november 2007 11:09

Kom inte hem förrän vid 20:30 ungefär igår kväll, så det blev inte så himla mycket mys tillsammans i soffan! Men Isprinsessan såg jag, även om jag missade första kvarten. Har ju inte läst boken, så jag hade absolut inga förväntningar. Tyckte väl att programmet var sådär...


Efter Isprinsessan kollade jag på filmen "Nära och kära" som jag fick med Amelia igår. Den var bra! En perfekt film för en slö fredagskväll :)

Sen hände inte så mycket mer den kvällen. Förutom att det snöade en hel del när jag gick och la mig. Det började lite smått redan när vi åkte hem från syrran, men när jag gick till sängs snöade det rejält. 

Vaknade till vid 7 imorse, men låg sen och slumrade och gick inte upp förrän klockan var över halv 9! Skönt :)


M och H jr har precis åkt till skidklubben för att se om vi kan låna en annan nyckel, så vi kan städa på e.m Lite synd att det inte blev gjort igår, men sånt är livet...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards