Direktlänk till inlägg 11 november 2007

Färdigjobbat

Av H Sr - 11 november 2007 22:29

Så är man hemma efter att äntligen ha jobbat färdigt för den här helgen! Ser verkligen fram emot en ledig dag imorgon! Fast bara en dag ledigt efter en helg är lite.


Livet känns väl inte så mycket bättre än tidigare idag, men just nu är jag för trött för att bry mig känns det som. Har kollat blodtrycket några ggr på jobbet och det hoppar en del. Känner av svängningarna.


Har fortfarande dåligt samvete för att inte ha varit till graven, men det känns lite bättre efter alla fina kommentarer jag fick - visst är det så att man kan "hedra" utan att vara dit...


M och H jr hade varit och tittat på H:s innebandymatch idag. Tyvärr förlorade de igen, men M tyckte att H hade spelat bra. De har haft mycket otur den här säsongen, borde fått in fler mål osv. Men ibland går allt bara emot en. Sånt är ju spelet!



 
 
Anna

Anna

12 november 2007 08:21

Ibland är livet botten. man får försöka se det bra och roliga i tillvaron. Dete är inte hela världen att inte åka till graven men det känns jobbigt om man tycker att det förväntas av en.
Ibland kan det hjälpa om man tar beslut i hur man ska hantera frågan. Jag bestämmer att jag åker till gtraven på tisdag istället eller bestämma att iår åker jag först till jul. Ibland fungerar det riktigt bra för mig - att ha ett beslut hur man ska göra istället för att det bara inte blir av.
Det är snart jul - koncentrera dig på det du som gillar julen!
Anna

http://enannassida.blogg.se

 
Rosie

Rosie

12 november 2007 09:27

Hoppas du känner dig piggare idag, håller visst och sant med dig en dag är känns lite när man har jobbat helgen. Men du får passa på at njuta extra mycket istället. Synd att det inte gick bra på innebandyn, bara de tycker det är roligt ändå. Hoppas det går bättre nästa gång, håller tummen. Du får ha en trevlig dag kjamen.

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

12 november 2007 09:43

Klart att man kan hedra en person utan att vara på "plats" så att säga! Han vet att du tänker på honom och tycker att du gör rätt som tar hand om dig! Hoppas du kommer att må bättre idag! Inte så bra ju att blodtrycket hoppar.... Jag jobbar nästa helg och jag ser inte fram mot det...:(
Kram på dig!

http://winyan.bloggagratis.se

 
sussilull

sussilull

12 november 2007 09:48

Oj va skönt för dej att ha en ledig dag. Hoppas bara att trycket stabiliseras. Du undrade över ljusen. Köpte de på ett homeparty som http://www.partylite.se/ hade. Doftar underbart!

http://www.sussilull.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards