Alla inlägg den 12 november 2007

Av H Sr - 12 november 2007 10:15

Vaknade strax före 3 inatt av att en liten kamin klättrade upp i vår säng. H jr hade garanterat hög feber! Så det blev lite orolig sömn ett tag. Hon skulle absolut ha vatten och när hon fick det tog hon en klunk och sen ställde hon ifrån sig flaskan...


Vaknade sen vid 9 (!) av att det kom in nån genom ytterdörren. Det var M som varit och köpt lite mjölk på rasten. Tydligen var det helt slut och han visste ju att jag inte skulle kunna ta mig till affären under dagen med en febrig liten H jr.


H hade kommit upp av sig själv i alla fall, han hade ställt både väckarklockan och mobilen. Han hade sovmorgon till 10 idag, vilket lyx va?!

Efter skolan åker han hem till sin pappa för att vara där en vecka... Fick mejl från hans fröken igår kväll att det var helt ok med ledigt den där fredagen vi ska till Göteborg, så det var ju skönt! :)


Blir nog inte mycket gjort här hemma som sagt, när man har en liten sjukling. Visserligen hade hon bara 37.8 nu när vi kom upp, men hon är trött och hängig. Verkar som att hon håller på att bli förkyld. Så det blir definitivt en vab-dag imorgon. Återstår att se om det blir M eller jag! Kanske är en signal till mig att jag ska vara hemma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards