Alla inlägg den 16 december 2007

Av H Sr - 16 december 2007 15:53

Måste bara göra ett snabbt inlägg och fråga: Vilket är bäst, att klippa eller färga håret först??

Det börjar bli dags att färga håret igen och eftersom jag ska klippa mig på tisdag funderar jag om jag ska färga håret innan eller efter. Nån som vet??

Av H Sr - 16 december 2007 10:18

Ibland blir det bara för mycket! Det känns som att det inte finns nån gräns för vad man får skämta om och hur elak man får vara mot andra offentligt. Sånt blir inte kul!

Igår kväll till exempel. Tittade en stund på "Babben & Co" och där drar ju alltid Babben några skämt i inledningen. Igår skämtade hon om att en av deltagarna i "Bonde söker fru" inte haft sex med nån kvinna. Och då undrade hon VAD han haft sex med...

Det kanske är jag som är tråkig eller känslig, men sånt tycker inte jag är kul! Tycker ni??

Av H Sr - 16 december 2007 10:10

Ni som gör era bankärenden via nätet hos Swedbank - kolla verkligen att ni hamnar på rätt sida/adress! Tydligen är det några bedragare i farten, som kopierat Swedbanks inloggningssida. Så kolla att du har rätt adress innan du loggar in!

Av H Sr - 16 december 2007 10:05

Visst är det väl härligt att titta på en massa bilder av julpynt? På Aftonbladet kan man se folkets egna bilder som de skickat in! En del tar verkligen i!! ;)

Jul
Av H Sr - 16 december 2007 09:58

Skulle ju ringa och gratulera K igår på hennes födelsedag. Men när jag väl ringde så var det ingen hemma!! Antagligen är de ute och handlar julklappar eller nåt sånt. Men jag lämnade i alla fall ett meddelande på telefonsvararen, så hon vet att jag tänkt på henne.

Ringer igen vid jul och det är ju inte så långt dit! :)


Mejlade även och talade om att hon kan vänta sig ett paket till, med hennes present. Så hon inte funderar vem det är ifrån när det dyker upp! ;)

Fick ett mejl av henne häromdagen där hon skrev att hon skulle skicka en DVD från bröllopet tillsammans med korten från fotografen i nästa vecka, det blir ytterligare en julklapp från henne! Ibland känns det som att jag inte vet hur jag ska kunna återgälda all generositet från henne...

Av H Sr - 16 december 2007 09:57

På något vis så lyckades jag till slut att bränna av de foton jag skulle - ÄNTLIGEN!!! Vet inte riktigt vad jag gjorde, men det funkade ju i alla fall!

Det är verkligen irriterande med datorer när de inte gör som man vill! ;)

Av H Sr - 16 december 2007 09:51

M stack iväg till jobbet vid 8, trodde att han skulle komma hem ungefär vid 11. Vi andra åt frukost och har tittat på julkalendern. Nu sitter M jr och spelar tv-spel, H jr plockar med ett Memo-spel och själv har jag strukit de sista juldukarna, julstrumpor m.m., svängt ihop en mjuk pepparkaka som står i ugnen, diskat och bäddat, och sen hamnat här en stund :) 

Idag kommer förhoppningsvis H hem en stund och äter lunch + klär sin lilla julgran. Sen börjar jag jobba kl.14 Få se om vi hinner klämma in en fika innan dess och tända tredje ljuset. Annars får de göra det utan mig.

Vad har ni andra för planer för dagen?

Av H Sr - 16 december 2007 09:49

Tror ni jag slog in några julklappar igår då? Nej... Jag var så trött! Vi tittade på Svensson, Svensson och sen började vi titta på Pirates of the Caribbean, men jag såg nog inte mer än en kvart, sen snarkade jag där i soffan... så trist! Vaknade inte förrän vid 1, borstade tänderna och somnade snabbt om igen i sängen... spännande lördagkväll! ;)


Måste verkligen försöka börja med de där paketen!! Ikväll slutar jag 21:45, men då brukar jag vara ganska pigg när jag kommer hem, så förhoppningsvis kan jag få NÅGRA inslagna då i alla fall!

Jul

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards