Alla inlägg den 4 januari 2008

Av H Sr - 4 januari 2008 14:58

Tänk vad lediga dagar går fort! Inte går en arbetsdag i samma tempo, eller?? Känns som man inte hunnit med nånting idag. Kan ju i och för sig bero på att jag tog en lång sovmorgon... jag tycker inte alls om att sova så där länge, vill helst gå upp senast 8 på lediga dagar. Brukar aldrig få sova längre heller, för man blir ju väckt av H jr, men nu är ju de andra barnen hemma från skolan, så hon har väl inte samma behov av att väcka mig ;)

Hur länge vill ni sova?

Av H Sr - 4 januari 2008 10:43

Skönt att höra att det är fler som irriterar sig på Telia! Var precis in på deras hemsida, eftersom e-posten fortfarande inte fungerar. Nu påstår de att det ska vara fixat kl.14 haha, vi får väl se...

Av H Sr - 4 januari 2008 10:38

Usch, imorse var jag verkligen trött! H jr väckte mig strax före halv 8, då ville hon ha välling och se på tv, så det var bara att pallra sig upp och fixa det. Dock återvände jag till min varma sköna säng, tänkte dra mig lite... somnade om och vaknade 09:45! Oj... vi som skulle bege oss till grannkommunen på f.m.


Har i alla fall fått i mig frukost och fått liv i H som nu äter sin frukost. Ska fixa lite bankärenden på nätet och sen få på mig och H jr kläder innan vi åker. Jag som trodde att vi skulle vara hemma före lunch igen... jaja, det spelar ju egentligen ingen roll, vi är ju lediga hela dagen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards