Alla inlägg den 21 januari 2008

Av H Sr - 21 januari 2008 07:22

God morgon! Tänk, det är riktigt skönt att få börja kl.8 på morgonen istället för kl.7 På mitt tidigare schema började jag alltid 7, men nu har jag några dagar som börjar kl.8 istället. Riktigt skönt att kunna ta det lite lugnare på morgonen.

M tog med sig H jr till dagis när han åkte till jobbet, så hämtar jag henne när jag slutar. Så ansvarar jag för att M jr kommer till skolan ;)

Jag hade tänkt skjutsa honom, men nu hade han bestämt med en kompis att de skulle gå tillsammans. 

H har sovmorgon till kl.9, så honom måste jag försöka få liv i innan jag sticker!


Full rulle på jobbet kommer det att bli, men sen får jag ta det lugnt några timmar på e.m innan det är dags för det där sabla tandläkarbesöket... inget jag ser fram emot!! Nåja, jag får vara stolt över mig själv att jag nu kommit så långt att jag beställt tid och allt.


Just nu är det ett par grader kallt, men det såg ut som att det ska bli varmgrader frampå dagen. Blir väl ännu en grå och trist dag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards