Alla inlägg den 4 april 2008

Av H Sr - 4 april 2008 17:37

Ok, nu ska jag försöka få till ett inlägg i alla fall! Datorn funkade ju alltså inte, så den lämnade jag in i förrgår för reparation. Igår ringde en kille och talade om att de måste skicka iväg den (suck, det här kommer nog att ta tid!), så de behövde kvittot. Så det for jag över med idag. Antar att datorn skickas iväg på måndag eller nåt, så vem vet när vi får tillbaka den...


Vi har alltså en gammal stationär dator också, som jag sitter vid nu, men den var inte uppkopplad till Internet längre, så det har tagit lite tid innan vi fick till det igen. Sen är inte den här datorn direkt pålitlig, den stänger av sig lite nu och då, antar att det kanske är nåt fläktproblem. Borde väl fixas, men... har inte varit någon högre prioritering eftersom vi haft en dator till!


Försökte blogga igår kväll via Telias digital-tv, där man alltså kan surfa, men när jag väl lyckades logga in mig, så gick det inte att skriva nåt mer än rubriker - därav mitt kryptiska "inlägg"!

Men nu så, ska jag försöka att få till nåt inlägg då och då i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards