Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Vad är detta???

Av H Sr - 6 april 2008 12:00

Jag bara måste skriva det här inlägget efter att ha fått den här kommentaren av någon som kallar sig GP idag:


"Vi har en gemensam väninna vars blogg vi är inne på då och då båda två. Du vet inte hur hon mår just nu och varför och då ska man inte uttala sig för det finns viktigare saker här i världen än att klippa och klistra"


Ärligt talat så blir jag lite ledsen när jag läser det här! Jag vet inte vem som skrivit kommentaren (är inte det typiskt, de som tycker som mest håller sig anonyma...) eller vem det syftar på. Jag kan bara säga att jag inte tycker annat än bra om de bloggar jag följer regelbundet och jag har ALDRIG lämnat någon kommentar som haft för avsikt att såra någon!! Jag vet helt enkelt inte var detta kommer ifrån.


Jag hoppas och tror att den kommentar jag måste ha lämnat har missuppfattats på något vis, och i så fall ber jag om ursäkt till den det berör! Det här är ju nackdelen med Internet, allt som skrivs kan missuppfattas eftersom man missar tonfall, kroppsspråk osv. Kanske har jag tolkat något inlägg i någon blogg felaktigt och lämnat någon kommentar som blivit helt fel?! Jag har ingen aning. Men jag ber så hemskt mycket om ursäkt till den det drabbat!



 
 
Åsa

Åsa

6 april 2008 13:19

Sådana som väljer att vara anonyma med sitt nonsens prat och kryptiskt skriver som dennna GP där man inte blir ett dugg klokare,borde SKÄMMAS.
Det gör en ju bara fundersam och kanske lite ledsen. Man vill ju i såfall veta åtminstone vilkens blogg man varit in och skrivit på.
Bättre att skriva det istället för "gemensam väninna" å så ska man fundera på vem det kan vara??
För det första så är vänninna för mig någon jag känner personligen annars är det för mig en blogg vän - de jag aldrig träffat.
Men så kanske det inte är för GP?!

NÄ DU GP träd fram och skriv rent ut vad du syftar på ,(vilken persons blogg) annars kryp tillbaka till hålet du kommer ifrån.Sådana som dig ger jag inte mycket för.

Nackdelen med bloggar är som Helen skriver att folk kan misstolka det man skriver. Man menar bara väl men frågan är om det är bloggaren som reagerat på hennes inlägg eller du GP??
Om GP reagerar på det jag skriver är du varmt välkommen att skriva det till mig i min blogg och inte i denna.

Sedan vet jag att du Helen är en sådan snäll och omtänksam person,som aldrig medvetet skulle såra någon som inte mår bra särskilt inte via en blogg.

Kan också vara någon som BARA vill att man ska bli ledsen och det inte finns någon grund bakom kommentaren alls
Vet flera andra blogg-vänner som råkat ut för konstiga/knäppa/ helt underliga kommentarer från naturligtvis anonyma personer.

STOR KRAM till dig Helen.





http://klackebo.bloggagratis.se

 
Ewa

Ewa

6 april 2008 13:24

Om du nu inte vet ATT hon mår dåligt eller VARFÖR, hur ska du då kunna veta om din kommentar inte passar? Det går ju inte att tassa runt på tå för säkerhets skull och undvika alla lättsamma ämnen utifall att någon mår dåligt och tar illa upp. Kram.

http://fundringar

 
Breezie

Breezie

6 april 2008 13:25

JAg förstår hur du känner, verkar lite märkligt tycker jag. Fegt kan jag tycka att man själv lämnar en kommentar annonymt. Som du säger så menar du inte att såra någon, det har ju den här Gp gjort nu ialla fall eftersom du känner dig illa till mods. Tänk inte på det eftersom du vet att du inte skulle såra någon medvetet. Antagligen har det blivit ett missförstånd och du har ju nu bett om ursäkt om fallet var så.

http://Breezie

 
Ingen bild

En som vet

6 april 2008 16:22

Man ska inte uttala sig om det man inte vet

 
Mia

Mia

7 april 2008 11:56

Nej nu jävlar! Det här såg jag inte ens en gång innan jag skrev förra kommentaren! Jag ska ta tag i detta under eftermiddagen! Det är en mail "vän" till mig som uppenbarligen beter sig på det här viset! Vill du veta något mer om det här, som är ganska absurt så maila mig på travellingmia@hotmail.com
Jag blir så förbannad på henne så du kan inte ana, och det har varit konflikter från och till av oss under de få månader vi har mailat! Hoppas att du inte är arg och besviken på mig! Jag hade kanske kunnat förutse detta, med tanke på vad som hänt innan! Jag har INTE tagit illa upp av en endaste av dina kommentarer, jag vill verkligen förtydliga att hennes ord definitivt inte är mina!!

http://winyan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Ovido - Quiz & Flashcards