Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

Utmanad!

Av H Sr - 23 juni 2008 18:40

Har blivit utmanad av både Åsa och Mia, med samma utmaning :) 


Regler:

Beskriv först reglerna. Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar,be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

  • Jobba
  • Byta sängkläder
  • Laga mat
  • Scrappa
  • Dammsuga

Jobbat har jag gjort, bytt sängkläder och lagat mat med, men nåt scrappande har jag inte hunnit och vet inte om jag orkar heller. Dammsög gjorde M :)


Vad gjorde du för 10 år sedan? 

För 10 år sen föddes M jr, då var han bara en månad gammal så här dags, så då var jag föräldraledig.


Ställen du bott på?

Bodde i grannkommunen där jag är uppvuxen ända tills jag var 20 år, då jag flyttade hit. Sen har jag ju bott ett år i USA förstås.


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

  • Betala av alla lån
  • Rusta huset
  • Sätta undan pengar till barnen
  • Resa
  • Sluta jobba

Finns ju massor av saker jag skulle göra då, svårt att bara välja fem! Köpa ut mammas hus, skänka pengar osv...


Jag i min tur utmanar Grynisen, Ewa, Anna, Sus, Breezie och Yvonne.

 
 
Grynisen

Grynisen

23 juni 2008 19:02

Utmaningen antagen :-)

http://grynisen.bloggagratis.se

 
Susanne

Susanne

23 juni 2008 20:26

Okej...Antar utmaningen,fixxar det imorgon,orkar inte idag...*S*
Ha det så bra!!!

http://www.susilidus.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

24 juni 2008 08:46

Antar att jag antar utmaningen;=)
Ska fixa direkt. Men sedan stannar den där då jag är en frenetisk kedjebrevsbrytare...!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Breezie

Breezie

24 juni 2008 20:26

Jag antar utmaningen men skickar den inte vidare, tyvärr ;)

http://Breezie

 
Helén

Helén

24 juni 2008 20:32

Kul att ni antar utmaningen, men jag hoppas att ingen känner sig tvingad, utan ser det som en kul grej!
Yvonne och Breezie, helt ok att ni inte för den vidare.

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

24 juni 2008 23:23

Hjälp, det har jag inte tänkt på, att någon skulle känna sig tvingad! Jag bara tar för givet att folk gör det de vill göra och lämnar det andra därhän!
Kul att läsa din utmaning!

Jag skulle ha skrivit det förr, men glömt det... Tack för alla trevliga, snälla, roliga och tänkvärda kommentarer du skriver hos mig! Det är så kul varje gång att komma in och få läsa dem!!

http://winyan.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

26 juni 2008 19:04

Allt väl hoppas jag.
Snart semester...
Kram Åsa

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

27 juni 2008 13:01

Har inte hunnit anta utmaningen men det kanske blir...
Anna

http://enannassida.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards