Alla inlägg den 22 januari 2008

Av H Sr - 22 januari 2008 08:47


Häromdagen skrev jag om hur sugen jag var på leverpastejmacka med gurka. Sagt och gjort, fixade i ordning en sån och OJ, vad det var gott!! Det var så länge sen jag åt det. Blir bara sugen på leverpastej i perioder (och då ska det vara bredbar sådan) och nu är det en sån tid. Nu kan jag inte få nog av dessa mackor!! Gott och gräddat med leverpastej och gurka... mums! :)

Av H Sr - 22 januari 2008 07:38

Tisdag morgon och en hel ledig dag framför sig! Har en begynnande huvudvärk känns det som - kanske har bitit ihop tänderna inatt?! Har nämligen ont längst bak i högra käken, säkert nån reaktion på gårdagens tandläkarbesök.


H jr har fått välling och ligger i soffan och tittar på "Dora". Själv ska jag precis ta mig en tallrik fil och flingor - All-bran's såklart! ;)

Ska väl slänga i nån maskin med tvätt, diska och dammsuga idag har jag tänkt. Sen får vi se. M jr har skidträning ikväll. H jr sa att hon också ville följa med och åka skidor, så vi får se hur vi gör med det.

Av H Sr - 22 januari 2008 07:34

Har precis skickat iväg M jr till skolan. Han går dit, men sen ska jag hämta honom när han slutar. Vi måste nämligen åka över till optikern efter skolan och fixa glasögonen. Igår när han kom till skolan hade nån hållt fast dörren in, fast M jr försökte öppna den. När sen barnet på andra sidan dörren släppte, fick M jr dörren i ansiktet, vilket ledde till att det ena glaset ramlade ur! Fröknarna hade försökt få dit det, men inte lyckats så bra, så han hade inte vågat ha de på sig utomhus.


Jag försökte sätta dit dem jag med och visst, de sitter där, men inte alls så som de ska sitta. Hoppas det funkar under dagen nu, så han inte tappar glaset! Men han brukar vara försiktig. Han klarar sig ju inte så bra utan.

Han största bekymmer över gårdagen var dock att många hade påpekat att han såg konstig ut när han inte hade glasögonen. Han är otroligt skelögd. Så det kändes lite jobbigt för honom...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards