Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av H Sr - 4 oktober 2008 20:19

Nu har H jr somnat! Det magonda blev bättre, men inte helt bra. Förhoppningsvis känns det bättre imorgon bitti. Hon drack i alla fall välling som vanligt.

Själv ska jag sätta mig och titta på filmen nu. Hade tänkt sätta mig och scrappa lite, men jag orkar bara inte. Är så trött. 


Imorgon ska vi hjälpa mamma att flytta. Vi åker över på förmiddagen/lunch nån gång och hjälper henne köra kartonger och sånt, sen blir det möbler på eftermiddagen vad jag kan förstå. 


Hon har varit och handlat lite nya möbler idag. Ny soffa, köksbord och stolar. Kul med lite nytt! :)

Av H Sr - 4 oktober 2008 18:13

En lugn och skön dag har det varit så här långt! Lång, mysig helgfrukost hela familjen tillsammans. Lite plockande, dammsugning osv. En tripp till affären för att hyra ett par filmer, en vända in på en annan affär för att köpa ett ljus (och lite annat kom ju med i korgen också...).


På eftermiddagen åkte M och M jr iväg på hockeymatch (Brynäs-Linköping), så de kommer inte hem förrän inatt skulle jag tro. Så det blev bara H jr och jag hemma resten av dagen. Vi har myst i soffan med den ena av filmerna jag hyrde, nämligen "Bee - the movie". Den var gullig! 


Lite ont i magen fick hon här på kvällskvisten. Tror att hon kanske ätit lite för mycket godis. Hon var in på toaletten och bajsade för ett tag sen och det verkar som att det släppte lite i alla fall. Hon verkar inte dålig på nåt annat vis, men det är ju aldrig kul när de har ont!


Vi ska snart äta middag, rester från gårdagens gorgonzolabiffar. När H jr sen har kommit i säng så ska jag bl.a titta på den andra filmen jag hyrde, "P.S. I love you". Verkar vara en härlig tjejfilm, så jag passar på när jag är själv :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards