Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av H Sr - 9 oktober 2008 18:37

Kanske är det M jr:s tur att bli sjuk... Han klagade på huvudvärk och halsont imorse innan skolan, och det var inte bättre när han kom hem. Låter sådär tjock i halsen som H jr gjorde också. Så ikväll fick han stanna hemma från skidträningen, inga såna övningar när man har ont i halsen!


Så M fick bege sig själv upp till skidstadion idag, han måste ju infinna sig likväl, tränare som han har blivit och allt. Låter väl tjusigt värre? *skratt*

Tror att han var lite nervös, men det skulle jag också ha varit! Han satt här hemma igår och planerade vad de skulle göra, kom på lite stafetter och sånt. Han är väldigt engagerad och tycker nog det här är jättekul! Än så länge i alla fall ;)

De ska vara två tränare, men den andra killen skulle inte kunna komma ikväll, så då var det väl lite extra nervöst förstås. Men det kommer han väl snart in i.


H och M jr sitter och spelar tv-spel. H jr är parkerad framför Bolibompa. Ibland är hon inte alls intresserad och går ut efter bara några minuter, men idag måste det vara något riktigt bra, för jag har inte sett till henne på hela tiden :)



Av H Sr - 9 oktober 2008 18:33

Lillebror och hans sambo väntar ju barn om ca en vecka. De senaste dagarna har E, sambon, legat lite högt i trycket. Idag var det koll hos barnmorskan igen och sen blev det raka vägen till förlossningen, med misstänkt havandeskapsförgiftning!


Nu befinner de sig på BB för täta kontroller. Prover tas med jämna mellanrum och de har gjort ett par ultraljud. Ett nytt ska tas här under kvällen. Oroligt förstås! Senaste jag hörde var dock att allt verkar bra med den lille/lilla, så jag hoppas att det inte blir värre än så här!


Inom en snar framtid blir jag i alla fall faster och det ska bli så kul! :)

Av H Sr - 9 oktober 2008 13:52

Oj så rörigt det var att jobba bara 4 timmar när man varit borta en hel vecka! Dessutom hade jag en VPL som tog över en timme, så den "effektiva" tiden var ju inte så lång. Känner att jag inte hann få något riktigt grepp om saker och ting, men förhoppningsvis hinner jag kolla över lite mer när jag jobbar i helgen!


Stressad kände jag mig dock och sent kom jag iväg. Hann precis till dagis när jag skulle vara där. Sen blev det en snabb vända till biblioteket för att lämna tillbaka en film och låna en ny, en sväng till ICA för diverse inköp och sen hem för att fixa lunch till mig. NU pustar jag ut! 


Är så trött, skulle vilja gå och lägga mig en stund, men jag vet hur det blir. Mamma hit och mamma dit... ;) Nej, jag håller mig uppe. Kanske kan vi ta en sagostund, då får man ju ligga ner i alla fall!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards