Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av H Sr - 17 oktober 2008 17:30

Halleluja, huvudvärken har gett med sig!! Slappade hela förmiddagen, låg på soffan och vilade, och till slut framåt eftermiddagen så kände jag att det lättade. Såå skönt!!


Efter att jag var lite piggare så satte det dåliga samvetet in, jag var ju tvungen att göra någonting här hemma! Så jag dammade i några rum, vattnade blommorna och sprang runt och plockade grejer. Men när jag kände att jag blev trött, så lyssnade jag på kroppen och gjorde ingenting!


M var snäll och dammsög när han kom hem. Nu ska vi börja med kvällsmaten, det blir tacos ikväll. Själv ska jag göra mig en tacosallad, jättegott!! 

Resten av kvällen blir det bara mys. Imorgon ska M jobba några timmar, igen! Det är tredje helgen på raken som han jobbar över. De har så himla mycket att göra. Lite trist nu när en annan är ledig, men det är ju i alla fall bara några timmar.

Imorgon ska vi åka över och fira mamma också. Få se om vi kanske kan få en skymt av nyaste tillskottet i familjen också!


Vad har ni för er i helgen?

Fy

Av H Sr - 17 oktober 2008 09:57

Och vad tror ni hände denna morgon? Just det, vaknade med huvudvärk... Inte allra värsta sorten, men tillräckligt för att jag inte ska orka göra mycket på min lediga dag.

Inga planer för dagen alltså. Skulle verkligen behöva dammsuga m.m., men jag orkar bara inte. Det får bli en slö dag helt enkelt. 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards