Alla inlägg den 26 september 2008

Av H Sr - 26 september 2008 13:11

Det är helg!! Strax före halv ett kom jag från jobbet idag, med kaos i huvudet och känslan av att jag har glömt hälften. Men jag känner att jag är så stressad och rörig i huvudet nu, att det inte spelar någon roll om jag sitter kvar och försöker tänka igenom. Det är stopp i huvudet helt enkelt...


Har hämtat H jr på dagis, där hon satt och klistrade silvriga klistermärken på ett papper. Så tjusigt så! Fick med sig ett ark hem, så hon kunde fortsätta klistra. Men när vi kom hem så ville hon direkt dega med trolldeg istället, så det sitter hon och pysslar med just nu. Har byggt både koja och husvagn än så länge ;)


Själv har jag slängt i mig lite lunch. Väntar på att killarna ska komma hem, så vi kan åka över till grannkommunen och fixa H:s mobil, som pajade för ca en månad sen. Den har ju funkat att ringa på/till, men det går ju inte att läsa sms osv. Så idag ska vi försöka få det fixat. Hälften får han betala själv!


Sen ska vi försöka städa lite här hemma. Det behöver både dammas, dammsugas och torkas golv. Och skura badrummet... Har egentligen ingen ork till det alls, men jag tänkte att vi ska hjälpas åt allihopa. Det är så skönt att ha det gjort till helgen, så slipper man tänka på det då! Dessutom ska M jobba imorgon, så vi har bara söndag ledig tillsammans.

Ovido - Quiz & Flashcards