Alla inlägg den 5 november 2007

Av H Sr - 5 november 2007 15:01


Jag och de två minsta har precis fikat lite. Mysigt med tända ljus, gott fika och trevligt sällskap! :)

En favorit här hemma är Ballerinakex och det är ganska lustigt att se att de gör precis som så många andra - delar på kakan och äter upp nougaten för sig! Precis så ska ju ett Ballerinakex ätas, eller hur?! *skratt*

Det gäller att vara med när H jr äter dem, annars äter hon upp nougaten på ALLA kakorna och lämnar själva kexet...

Av H Sr - 5 november 2007 14:33

M har varit hem med bilen, eftersom vi skulle få nya däck idag. H jr och jag skjutsade tillbaka honom till jobbet, sen ska han springa hem! :)

Men nu vet jag inte om det blir några nya däck idag. Brorsan hade tagit ledigt idag och var med tjejen till storstan på shopping, så det beror på när de kommer hem igen. Till kvällen behövs bilen till annat, då det är träning osv. på gång.

Jaja, vi får hoppas att det inte blir snö på ett par dagar...

Av H Sr - 5 november 2007 12:54

Jag lovade ju halvt om halvt igår att jag skulle visa hur det blev i köksfönstret med de nya gardinerna. Voilà!


Av H Sr - 5 november 2007 12:35

Hörde på radion att fallen av klamydia bara ökar. Tragiskt! Hur ska man få ungdomar (som det till stor del handlar om) att fatta att de måste skydda sig?!

När man är ung känner man sig ju odödlig, man tror inte att man själv ska bli drabbad. Ofta tänker man heller inte på konsekvenserna. Man kan ju bli steril! Men är man ung har man ju inte ens börjat tänka tanken på att skaffa barn...


Av H Sr - 5 november 2007 12:12


Måste ju bara visa H jr:s tjusiga konstverk som hon skapat nu på f.m. :)

Av H Sr - 5 november 2007 12:10

Ok, nu är ju Halloween över för detta år, så nu var det dags att möblera om lite härinne igen :)

Det börjar ju snart bli dags att hitta nåt fint att dekorera bloggen med till advent och jul... kul! *skratt* Nämen, där fick man ju in ett rim också! ;)

Av H Sr - 5 november 2007 12:04


Just det, kyckling blir det till middag idag. Har ingen aning om vad jag ska göra med den, men om jag inte kommer på nåt annat så får det väl bli nån av varianterna som jag gjort tidigare, de finns här.

Av H Sr - 5 november 2007 11:56

H jr gillar verkligen klänningar! I fredags fick hon ju ett par klänningar som mina systerdöttrar växt ur och lyckan var stor! :)

Direkt i lördags morse satte hon på sig den ena klänningen, en rosa glittrig sak med snöstjärnor på bröstet. Imorse skulle hon ha samma klänning på sig. Men efter ett tag måste hon ha tröttnat, för då skulle hon helt plötsligt ha en av sina sommarklänningar på sig. Och strumpbyxor med hjärtan på... Ja, hon är verkligen bestämd när det kommer till kläder! *skratt*


H jr börjar dagen med en rosa klänning. Den duger utmärkt att göra hushållsarbete i! *skratt*


Efter ett tag måste man ju byta ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards