Alla inlägg den 5 november 2007

Av H Sr - 5 november 2007 11:51


Idag ska vi byta vinterdäck på bilen. Tyvärr har vi inga fälgar till vinterdäcken, så vi kan inte byta själva. Men ibland har man tur, och eftersom lillebror numer har bilverkstad så är det lätt ordnat! :)

Så i e.m skulle jag få ringa och förhoppningsvis har han tid att byta dem. Känner att det börjar bli dags. Rätt var det är så har vi vintervägar och då vill jag inte vara utan!

Av H Sr - 5 november 2007 11:42


Håller på att ladda in lite kort från kameran och tyckte det här blev ganska bra. Det är taget vid minneslunden på Allhelgona. Bilden gör dock inte alla ljus rättvisa, det var helt otroligt i verkligheten!!

Av H Sr - 5 november 2007 11:35

H jr och jag njuter av vår sista lediga dag för lovet. Vi har haft en mysstund i soffan och läst 13 (!) böcker på raken! Sen har vi bäddat sängar, plockat ur diskmaskinen m.m och nu har hon bestämt sig för att rita.

Tänker bara ta det lugnt tills grabbarna kommer hem från skolan! :)

Av H Sr - 5 november 2007 11:31

Jaha, nu är höstlovet slut! Och vart tog det vägen då?! Det är inte klokt så fort dagarna går...

H kom infarandes imorse och letade efter sin nyckelknippa... Jag är helt säker på att han tog med sig den till pappa förra veckan, men nej, han hade den inte sa han. Vi letade lite i hans rum och i hallen, men ingen knippa. Var är den då?! Jag hoppas verkligen att den ligger hemma hos hans pappa nånstans, för annars vet jag inte var den kan vara. Vet ju att han hade den veckan innan lovet, sen påminde jag honom i måndags om att ta med den till pappa... Ja, han får väl cykla dit efter skolan och leta igen. Undrar bara hur det löser sig i skolan idag, för han kommer ju inte in i skåpet där.

Om man tappar bort nyckeln kan man få betala en ny, men det vore ju bra om han hittade sin knippa, för han har ju husnyckel och cykelnyckel där också! Suck!!



Av H Sr - 5 november 2007 11:29

Det blev "Sandor slash Ida" igår kväll. Var väl inte världens bästa film, men helt ok för en slö söndagkväll!

Det blev tidigt i säng igår, var såå trött efter att ha sprungit runt och fixat och städat hela dan. Hade även lite ont i ryggen, men det är bättre idag som tur är!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards