Alla inlägg den 8 november 2007

Av H Sr - 8 november 2007 15:34

Hittade ännu en sida med roliga julsaker, Formodesign. Där finns bl.a den här bakformen. Med den kan man göra en stående julgranstårta! Det vore väl nåt?!



Jul
Av H Sr - 8 november 2007 14:33

Mixin kan man hitta det här läskiga änglaspelet. Kanske är ett alternativ till små tuffa killar?!




Jul
Av H Sr - 8 november 2007 14:25

Kunde inte låta bli att ta ett kort på mina fina blommor igen. Så här ser de ut numera:


Av H Sr - 8 november 2007 14:21

Har ni sett årets julfrimärken? De är bara för söta! Får en att vilja skicka massor med julkort! :)



Jul
Av H Sr - 8 november 2007 13:45

Visserligen har det ju kommit lite snö, men såå himla mycket tycker jag inte att det är. Det måste uppenbarligen någon annan optimist ha tyckt...



Måste ha blivit jobbigt att bära omkring sparken där det inte finns nån snö...

Av H Sr - 8 november 2007 13:39

Några bilder jag tog på vår promenad fram och tillbaka till affären...


Visst är det väl vackert med snötäckta träd?!


Kontrast med gröna löv mot den vita snön!


Nån som har glömt en vante innan snön kom ;)

Av H Sr - 8 november 2007 13:31

Fick ju ett paket idag och visst var det mina ljus från Amorina.se. Så fort jag öppnade kartongen började det dofta!

Det lilla ljuset, Autumn Leaves, luktade gott, men det var ingenting mot det stora!! Oj, oj, oj, det luktar sååå gott!!! Jag har sprungit och lyft på locket och luktat flera ggr! ;)



Själva burken är nästan 18 cm hög och stearinet är ca 12 cm högt, så det är ett stort ljus! Längtar tills det blir dags att tända... :)

Av H Sr - 8 november 2007 13:05

Hade egentligen inte tänkt köpa veckans Amelia, men sen fick jag se att det följde med en bok som verkade så bra, så då kunde jag inte låta bli! Nån som läst den?



"Det är sommar och solen steker över Stockholm. I Midsommarkransen sitter Marcus och Anna i sin lägenhet med persiennerna neddragna. De har just fått veta att Anna har cancer. Livmoderhalscancer. En cancerform där dödligheten är en på tre. Kommer Anna att dö, tjugonio år gammal?


Anna, min älskade är en drabbande och sorglig berättelse - byggd på egna erfarenheter - om ett ugnt pars kamp mot cancer och barnlöshet. Men mest av allt är det en bok som skänker både hopp och tröst och som aldrig tillåter oss att tvivla på kärleken."

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards