Alla inlägg den 8 november 2007

Av H Sr - 8 november 2007 12:55

Pannkakor blir det för H jr och mig till lunch idag. Hon vill gärna hjälpa till med matlagningen och pannkakssmet är ju lätt att delegera, bara att vispa runt lite! :)

Hon klarade till och med att knäcka ett ägg, då blev jag imponerad! Eller äggar som hon sa ;)


Av H Sr - 8 november 2007 12:44

H jr och jag tog en promenad till affären för lite inköp och pakethämtning. Det var så skönt ute! Det har gått upp till 0 grader, så det var inte alls kallt ute.

H jr var såå nöjd när hon lyckades övertala mig att köpa en Prinsess-tidning åt henne... Det följde ju med lite tjusiga juveler också ;)


Av H Sr - 8 november 2007 10:23

Måste göra nåt som jag gått och dragit på länge nu, bränna ner foton på skivor. Vill gärna göra det med jämna mellanrum, risken finns ju att få virus och sånt i datorn.

Sen brukar jag ta bort alla bilder från datorn som jag bränt ner, de tar ju en massa plats också.

Hur gör ni?

Av H Sr - 8 november 2007 10:18

Har precis hämtat in dagens postskörd och där fanns en avi om ett paket att hämta ut - det måste vara ljusen!! Wow, snacka om snabb leverans!!! Imponerande :)


Det är verkligen skillnad på olika företag när man beställer. En del tar det jättelång tid att få grejerna ifrån och en del är snabba. Men så här snabbt vet jag inte om jag varit med om förut, jag gjorde ju beställningen vid lunch igår!


Nu ska här brännas lite väldoft! ;)

Av H Sr - 8 november 2007 10:14

Har pratat med lillebror och däcken blir bytta idag! Ska över dit i e.m Ska bli skönt! Speciellt som de nu går ut och varnar för att det ska komma mer snö imorgon... Visserligen ska jag jobba hela helgen, så det blir väl inga längre resor, men det är skönt att veta att det är lite säkrare att åka.


Igår kväll fick M både skjutsa och hämta H på innebandyn, jag ville inte alls ut och köra med bara sommardäcken i det väglaget. Det var nog tur, för han hade haft svårt att stanna flera ggr!

Av H Sr - 8 november 2007 09:19

Snälla Anna tipsade mig om en blogg som handlar om julen, Min Jul. Där hittade jag också en länk till en annan härlig sida, Julhuset! Den i sin tur hade massor av underbart juliga länkar! Kan rekommenderas :)

Jul
Av H Sr - 8 november 2007 09:12

Åh, idag var det verkligen så där härligt att vakna upp! Alldeles vitt överallt, -6 grader, halvmörkt och en ledig dag framför sig! Kan det bli bättre?!




Bilderna är tagna vid 07:40 ungefär.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards