Alla inlägg den 19 november 2007

Av H Sr - 19 november 2007 09:36

Vet du inte hur du ska dekorera inför julen? Vilka gardiner du ska ha? Eller har du inte bestämt dig om den där halmbocken ska stå på golvet bredvid granen, på soffbordet eller på öppna spisen?

Nu behöver du inte fundera mer! Gå in på Åhléns hemsida och prova dig fram! Där kan du träna i deras virtuella vardagsrum :)


Jul
Av H Sr - 19 november 2007 08:50

Ska bara jobba till 12 idag, så H jr ska hämtas tidigt. Pojkarna tar sig hem för egen maskin. Om orken finns ska jag försöka damma lite på e.m Som det känns just nu kommer det inte att bli gjort...

Ikväll har H innebandyträning, så det blir skjuts och hämtning dit. Annars har jag inga särskilda planer.


M ska åka ner till sin mammas grav ikväll och tända ljus. Imorgon är det 20 år sen hon dog, men jag jobbar kväll imorgon + att det är skidträning, så han åker ner ikväll istället. Då brinner ju ljuset hela dagen imorgon också.

Hans mamma dog hemma i sängen mitt på e.m i vad man tror var en hjärnblödning. Då hade M precis fyllt 20 år. Tyvärr har jag aldrig träffat henne.

Av H Sr - 19 november 2007 08:44

Fasen, kom just på att jag glömt lämna tillbaka hårfärgen som jag INTE använde då jag blev rödhårig för ett par veckor sen! Öppet köp i 8 dagar står det på kvittot. Inhandlat 30/10... tja, ännu en sak som blivit avglömt! Börjar bli en lång lista på sånt nu...

För inte går det väl att lämna tillbaka eller byta till en annan nu?!


Av H Sr - 19 november 2007 08:12

Vaknade upp i morse med förhoppningen att det skulle ha fastnat en mus i fällan, men icke! Däremot var osten borta...

Precis innan M och barnen skulle åka iväg, så hörde M jr hur det krafsade i sopskåpet igen! Sen har den lilla otäckingen hållt igång ända sen dess och det här var ju strax före 7!! Ger mig tusan på att han ätit upp osten igen.


Skratta inte nu, men jag blir sååå himla rädd, så jag har tillbringat en timme i hallen med ögonen på sopskåpet! Jag skulle dö om denna mus kom ut på golvet, så är det så att den sticker ut vill jag se det direkt, så jag kan fly ut genom dörren!

Till slut var jag tvungen att ge mig, men jag är verkligen på helspänn! Skulle ju egentligen sitta och jobba, men hur lätt är det att koncentrera sig?? Om inte annat får jag ta igen de timmarna ikväll.


En annan anledning till att jag inte kommit igång med att jobba är att jag mår så himla illa igen! Mådde inte ett dugg illa när jag vaknade, men direkt jag ätit frukost (som för övrigt bestod av en tallrik fil och All-bran) så började jag må illa. Fick ont i magen en stund också, men det har släppt. Börjar allvarligt fundera på om det kan vara magkatarr eller nåt sånt. Inte för att jag haft halsbränna eller sura uppstötningar, men igår kväll kom det upp små rapar flera ggr och så brukar jag inte hålla på annars...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards