Direktlänk till inlägg 22 november 2007

Sista kapitlet om trollkarlen...

Av H Sr - 22 november 2007 23:06


Igår släpptes ju den senaste och sista boken om Harry Potter - "Harry Potter och dödsrelikerna". Eftersom vi har alla de andra så blir det nog att vi köper även den här till H i julklapp. Själv har jag bara kommit igenom de 2 eller 3 första. Började på den följande, men tyckte den var så seg, så det har aldrig blivit av att läsa färdigt den. Nån gång ska jag läsa allihopa! :)

 
 
Tomtens Dotter

Tomtens Dotter

22 november 2007 23:11

Tips:
Ladda ner dem som talbok. Krister Henriksson läser dem och han gör ett fantastiskt jobb.

http://tomtensdotter.blogg.se

 
Ewa

Ewa

22 november 2007 23:52

Den sista boken är så bra!! Jag läste den på engelska och idag kom den svenska versionen till Elin.

http://fundringar

 
Ingen bild

Helén

23 november 2007 00:06

Tomtens Dotter: Jag har inte riktigt tagit till mig det där med ljudböcker...

Ewa: Då har vi nåt att se fram emot! :)

 
Anna

Anna

23 november 2007 11:25

Vi har inga av böckerna. Jag köpte en av filmerna och den ligger oupppackad i skåpet...
Äldsat dottern är för känslig, hon skulle få svårt att såva med mardrömmar m.m
Jag köpte Narnia som talbok och inte ens den fixar hon!
Jag gillar dena typ av literatur/film så jag vänta på att hon ska bli tillräckligt gammal för att kunna titta eller läsa dem.
Anna

http://enannassida.blogg.se

 
Ingen bild

laura

8 juni 2011 20:13

jag har lyssnat på alla ljudböckerna jag ladade ner dem på mobilen, de var riktigt bra pappa blev arg på mig för att jag alltid hade hörlurarna på mig och aldrig lyssnade på vad han eller mamma sa eller så var jag för mycket i mitt rum och lyssnade på det där men nu ska jag titta på den första delen av den sista filmen boken var jätte bra hoppas filmen också är det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards