Alla inlägg den 1 december 2007

Av H Sr - 1 december 2007 10:48

Efter morgonens mys så var det dags att ta tag i lite mindre mysiga aktiviteter. Har spenderat förmiddagen med att bädda, sortera i tidnings/pappershögen och skurat badrummet. Känner att jag borde göra nåt mer, men samtidigt vill jag ta det lite lugnt också. Måste hoppa in i duschen och laga mat innan det är dags att jobba, börjar kl.14

Sen måste väl jag eller M åka till affären innan och handla lite godis, H jr kan man ju inte ta med sig till affären ännu.


Känner mig ungefär som igår. Mådde jätteilla när jag vaknade, har tagit en Omeprazol och nu känns det lite bättre. Men det ligger där hela tiden och svider i magen...

Av H Sr - 1 december 2007 10:38

Jaha, så var det då december... REDAN?! Jisses, vad tiden går fort!!! M jobbar ju idag, så det var bara jag, M jr och H jr hemma. Vi åt frukost i lugn och ro, sen bänkade vi oss framför tv:n och tittade på julkalendern. Den verkar väldigt lovande tycker jag! Härlig julstämning med alla tomtar, lite magi osv. M jr var helnöjd, men blev besviken att det tog slut mitt när det var som mest spännande... *skratt*

Sen har de roat sig med att öppna diverse chokladkalendrar, tv:ns julkalender, adventsgranen m.fl Det droppar ju in såna från höger och vänster numera, från Kalle Anka, från affärer osv. Håller dem sysselsatta en stund! ;)



Jul

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards