Direktlänk till inlägg 5 december 2007

Jag ger snart upp...

Av H Sr - 5 december 2007 23:12

Full rulle på jobbet, så jag var bra trött när det var dags att gå hem! Har nu suttit och försökt bränna ner storasysters bilder på skiva, men det går inte!! När jag bränner ner själv brukar jag bränna ner allt som ligger i PSE, men nu funkar det inte att bara bränna ner en del av bilderna... kan ju bli tokig för mindre! Till saken hör att syrran ringde precis innan jag gick till jobbet och frågade om jag var klar, hon ville ha bilderna så hon kunde skicka in till tidningen... fasen, jag som har så fullt upp imorgon och sen åker vi på fredag!


Hur man än vrider och vänder på sig så är det alltid nån som vill ha nåt... mäktar snart inte med! Känner att jag snart går på bristningsgränsen och vill inget mer. Är så trött på jobbet just nu att jag kan spy! Vi hade bestämt att vi skulle ha möte om projektet först i januari, men nu kom en av cheferna och sa att vi nog måste träffas i december... jaha, och när då?! Det är ju snart jul!!

Inte blir det ju bättre av att man inte mår bra själv... känner mig lite trasig inombords... nej, nu bara gnäller jag. Nu är det dags att sova!

 
 
Anna

Anna

6 december 2007 07:36

Du har rätt att gnälla! Det du ska vara försiktig med det är att bara fokusera på det dåliga - försök se något positivt i tillvaron också! Det brukar känas lite bättre då.
Känner så väl igen känslan, när ska man hinna med sig själv? Få lugn och ro. Jag höll på o bli vansinnig i går kväll för ungarna turades om att komma nertassandes med - jag är törstig, - jag är hungrig, -jag har mardrömmar. Man är så trött att man nästan går i taket för detta. den lilla stnd man såg fram emot att ha för sig själv sabboteras. Det käns som den saboteras men ungarna är ju oskyldiga men vad gör man åt känslan?
Tycker du ska stå på dig med sonen och läxorna. Sköts inte läxorna - ingen innebandy. Skulle han kolla med sina kompisar är det säkert flera som har det lika men vem talar om der?
Strunta i alla måsten - försök säga nej och prioritera. (ibland en omöjlig uppgift men kan vara nyttigt att försöka). Ta vasra på dig själv - unna dig en promenad istället för att blogga ;)
Må gott o ha en underbar helg i Götet!
Anna

http://enannassida.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards