Alla inlägg den 11 december 2007

Av H Sr - 11 december 2007 12:08

H vill ha en ny mobiltelefon. Själv har han väl inga större krav på modell, bara den har MP3 och kamera. Många kompisar verkar ha någon form av Ericsson - tydligen är det bra med Walkman.

Nu såg jag att det kommit en ny Nokia, med Music Xpress eller vad det nu hette...

Nån som har någon åsikt om den är bra eller om man istället ska satsa på en Ericsson??

Av H Sr - 11 december 2007 11:51

Jaha, så var det en jobbardag igen då... Började dagen med ett möte med min kollega i projektet. Vi känner båda att det ska bli sååå skönt när det här året är slut och projektet är över!! Så mycket slit, oklara besked m.m och så lite lön för mödan - helt värdelöst!

Skulle även samla in en massa blanketter som skickades ut till grupperna för ett par veckor sen. Hade inte fått en enda... fick själv gå runt och hämta in några, resten kommer väl med internposten. Det är verkligen snigelpost kan jag säga!!


Fick förfrågan om jag kunde tänka mig att jobba ikväll och istället vara ledig på söndag kväll. Men återigen sa jag nej! Dels kände jag att det finns nog att göra hemma, M jr har skidträning ikväll m.m och sen förlorar jag ju ekonomiskt på det, eftersom jag då missar OB på söndag. Visst, inga stora summor, men man är ju rädd om de få kronor man ändå får. Kändes bra att säga nej, men samtidigt gnager det där samvetet, för jag vet att det är ont om folk...


Är inne på sluttampen med projektet nu. Har ett par saker som ska utvärderas och sammanställas, sen ska det till en dokumentation/utvärdering av hela projektet och det ska vara klart före jul...

Visst har det varit roligt och intressant, men hela hösten har varit fylld av "onödiga" uppgifter som inte ingick i projektet från början, oklara besked från cheferna (olika bud med), ena stunden säger de en sak, nästa vecka något annat, och så sitter en annan där och får ändra och ändra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards