Alla inlägg den 15 december 2007

Av H Sr - 15 december 2007 16:33

Här kommer äntligen lite bilder från förra helgen, som ju spenderades i det ljusfyllda Göteborg! :)

På fredag kväll blev det ju ett besök på Nordstan, som också var fint julpyntat!






Såna här "bodar" fanns det en hel rad av inne på Nordstan. Vet inte om det är nåt de brukar ha eller om det var just till jul?!

Jul
Av H Sr - 15 december 2007 15:42

Hemma efter ännu en arbetsdag! Var väldigt pigg imorse faktiskt, vaknade t.o.m innan klockan ringde! Kanske beror på att jag somnade i soffan strax efter 21 igår kväll, så det hann bli många timmars sömn... ;)

M och H jr hämtade mig vid jobbet, sen åkte vi en sväng förbi ICA och handlade lite till middagen. Idag får det bli tacogratäng.


Medan vi var borta hade M:s chef ringt, så han ringde tillbaka. Ska jobba några timmar i helgen... valfritt NÄR, men det är 2-3 timmars jobb. M trodde inte att det skulle bli nåt eftersom chefen var borta igår och han inte hört nåt, men men... få se om han åker upp ikväll eller om han tar det imorgon bitti. Jag börjar jobba kl.14 imorgon, så då måste han ju vara hemma igen. Ska bli skönt att få vara lediga lite tillsammans under julveckan!


M jr har haft en kompis här på e.m., så han har hållt sig sysselsatt. Har städat lite på sitt rum också.

M och H jr hade varit över till grannkommunen på f.m och tittat efter julklapp bl.a till mig. Enligt M hade de inte hittat nåt... ;)


Kvällen blir nog lugn. MÅSTE försöka börja med julklapparna! Det är ju bara på kvällarna det går och imorgon + onsdag jobbar jag kväll. Nästa helg blir full med städning, fixa julskinkan m.m så jag vill inte ha så mycket kvar då.

Nej, det blir till att rota fram sax, papper, tejp och snören ikväll! Och etiketter förstås :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards