Direktlänk till inlägg 2 mars 2008

Ska det aldrig ta slut???

Av H Sr - 2 mars 2008 18:01

Nej, man tror inte att det är sant! M jr har kräkts IGEN!!! Han har sagt nån gång idag att han mådde illa, och även att han haft ont i magen, men man tänker ju typ vätskebrist och så. Han ville inte ha nånting när vi fikade heller, jo en kaka tog han nog och så lite saft, det är inte heller likt honom. Nu skulle han gå in och duscha, men så grabbade han åt sig hinken istället och kräktes, hur mycket som helst. Diarré hade han också haft då han nyss var in på toaletten.


Stackarn, jag tycker så synd om honom!! "Jag vill bli frisk", var det enda han sa... Verkar ju inte riktigt normalt det här?! Ingen annan har ju varit magsjuk, kan det ta om ändå?? Nu är det ju över en vecka som han har kräkts! Visserligen inte varje dag, men ändå.

Få se om det blir M eller jag som stannar hemma imorgon då. Jag vill inte lämna honom själv hela dagen imorgon om han mår dåligt. Men nån skola blir det ju inte på ett par dagar i alla fall...

 
 
Åsa

Åsa

2 mars 2008 20:49

Men så underligt. Verkar ju inte som någon vanlig magsjuka i allafall, som tagit om så många gånger och ingen annan insjuknat.
Men vad skulle det kunna vara tro?
kanske skulle ringa ner till Fle och höra vad de säger. Tänker om det är fler som haft så?

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Mio

Mio

2 mars 2008 20:58

Du jag lider med er, magsjuka är inte kul!

http://bloggagratis.se

 
Helena

Helena

3 mars 2008 10:25

Men stackarn. Det låter lite konstigt att ha magsjuka så pass länge, om det inte börjat om på nytt så att säga. Kanske ni skulle kontakta sjukvårdsrådgivningen & höra lite med dem?

http://soderbona.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards