Alla inlägg den 5 mars 2008

Av H Sr - 5 mars 2008 17:39

Nu har M, M jr och H jr kommit hem. Alla verkar ha haft en bra dag. M har det lugnt och skönt på jobbet när chefen är bortrest, verkar vara betydligt mer ordning och planering!


M jr var nöjd med att vara tillbaka i skolan, kul att träffa kompisarna igen och så. När han kom hem hade han fått ett vykort från en f.d klasskompis E, som flyttat till Stockholm, så nu sitter han för fullt och knåpar ihop ett brev till honom.


H jr var nöjd med sin dag på dagis, men en av kompisarna var sjuk idag, så det var väl lite trist. En av fröknarna har nyss varit på semester i Kina, så M blev kvar och pratade lite med henne om det. Verkar ha varit en otrolig upplevelse och hon ville garanterat åka dit igen. Nån av er som varit där?

Av H Sr - 5 mars 2008 16:51

Apropå att inte må så bra, fick ett sms från H idag. Han var hemma från skolan, hade ont i halsen och kände sig matt. Ingen feber, men det verkar som att han skulle vara hemma imorgon också. Ingen ände på alltihop...

Av H Sr - 5 mars 2008 16:46

Blev så illamående och kallsvettig ett tag när jag kom hem, riktigt obehagligt! Gick hem från jobbet och var rätt trött när jag kom innanför dörren.

Sväller rätt rejält om benen tycker jag. Kanske dags att ta kontakt med tant doktorn igen.... man känner sig ju dock lite tjatig, så jag drar mig verkligen för att gå dit!

Av H Sr - 5 mars 2008 16:38

Sätter mig här och pustar ut en stund innan M och barnen kommer hem! Det har varit en lång dag på jobbet (8-16) med en hel del att göra. Mediciner i alla former att dela ut, kontakt med lasarettet, doktorn, arbetsterapeut, dokumentation m.m Sen blev det möte med MAS:en på e.m också.


Så det är skönt att få komma hem och slappna av en liten stund innan huset blir fullt! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards