Direktlänk till inlägg 9 mars 2008

Det allra käraste jag har...

Av H Sr - 9 mars 2008 19:19


H jr är så trött, så trött! M håller på att fixa välling och sen blir det sängen. Hon sitter och gullar med sina två älsklingar - tutten och Vargen! Eller tutte jajjen som de tidigare hette *skratt*


Vargen har hängt med ända sen hon föddes och det märks! Numer är han både svanslös och enbent. Dessutom är han nästan blind på ena ögat! ;)

Men det spelar ingen roll, han är lika gosig iallafall tycker H jr. Hon skulle nog ha bra svårt att somna utan honom.


Tutten blir hon duktigare och duktigare på att vara utan dagtid. Vissa trötta stunder kan hon få ha den, annars försöker vi få henne att vara utan fram till läggdags. Det funkar för det mesta ganska bra. Häromdagen kom hon ut i köket och såg så full i sjutton ut dock, så jag förstod att det var nåt i görningen. Efter mycket om och men fick jag ur henne att hon gått och gosat med tutten och Vargen en stund. Hon trodde nog att hon hade gjort världens bus! *skratt*

 
 
Grynisen

Grynisen

9 mars 2008 19:56

Såå mysigt :-) Fliz hade alltid snuttefilt och nappis... det mest värdefulla hon hade. Hon älskade verkligen detta... jag har sparat det. Hon ska få det som minne när hon blir vuxen!

http://grynisen.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

10 mars 2008 12:03

Mysigt...
Vår äldsta jänta hade inget - ingen gosefilt eller gosedjur, ingen napp eller tumme. Mellantjejen har en kanin som är lagad och lappad och hon använder tummen och den har hon svårt att låta bli. Det blir hårdhanskarna snart...
Minstingen har "bara" tummen.
Må väl!
Anna

http://enannassida.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards