Alla inlägg den 29 mars 2008

Av H Sr - 29 mars 2008 17:02

Jobbat har jag gjort hela dagen idag, 7-15:30. Det var alldeles lagom med saker att göra, så jag hann ta itu med lite sånt som jag ligger efter med. Jätteskönt att kunna pula med sånt i lugn och ro på helgerna!


När jag kom hem var det alldeles tyst, förutom H jr som satt och sjöng. M tittade på hockey på tv, H satt vid datorn och M jr spelade tv-spel... Och i köket stod en del disk! Visst, diskmaskinen var körd, så allt hade väl inte fått plats, men det värsta jag vet är när man inte tar reda på matrester, förpackningar osv. som blivit vid matlagningen. Så det var bara att kavla upp ärmarna och sätta igång... Hade nämligen tänkt göra en kladdkaka eller nåt till fika, men inte hade jag nån lust att baka på en skitig diskbänk inte!

Visst, jag borde väl ha sagt åt M att han kunnat ta reda på det, men jag orkar inte med nåt tjafs idag...


Av bara farten gjorde jag sen den där kladdkakan efter att jag röjt på diskbänken, diskat stekpannan m.m Medan den stod i ugnen förberedde jag inför middagen, skar upp grönsaker till tacos. Men nu så, tänker jag bara sitta och ta det lugnt en stund!

Av H Sr - 29 mars 2008 17:00

Det blev inga fler inlägg igår, för helt plötsligt när jag slog på datorn igår kväll så funkade inte vårt bredband - varken Internet eller digital-tv:n. Det var tydligen någon driftsstörning som skulle vara åtgärdad vid kl.22 Man kunde knappa in sitt mobilnummer, så skulle man få ett sms när felet var avhjälpt. Jag har fortfarande inte fått nåt sånt sms, men både Internet och tv:n funkar idag i alla fall.... skumt!

Nån annan som hade problem med sitt bredband igår kväll?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards