Alla inlägg den 7 juli 2008

Av H Sr - 7 juli 2008 14:14

Det blev ingen riktig sömn förrän framåt 4 inatt, så man är ganska mör idag. Sent i säng blev det och sen slumrade jag av en stund, men då vaknade lilla I och ville hem. När hon hade åkt hem var jag nästan klarvaken och hade jättesvårt att somna. Så jag var uppe en stund, kikade lite på soluppgången, var på toa m.m Sen äntligen kunde jag somna! Sov till framåt 10, då var det dags att gå upp. Man kan ju inte sova bort hela dagarna!


Nu börjar man bli lite dagvill när man varit hemma ett tag. Känns som söndag idag, men det är ju faktiskt måndag!

Nån av oss måste ta sig till affären under dagen och inhandla mjölk, fil m.m Vi får väl se vem som drar det kortaste strået! ;)

Av H Sr - 7 juli 2008 14:12

Den lilla nattgästen vi hade vaknade vid 02:40 ungefär och längtade efter mamma :) Så det var bara att ringa, så de fick hämta henne. Hon var inte så farligt ledsen eller så, men ville bara hem. Inte lätt när man är så liten! Jag tyckte det var tufft att vilja sova borta, och det gick verkligen hur bra som helst fram tills dess!

Av H Sr - 7 juli 2008 14:10

Idag är det verkligen en riktigt slö dag!! Ingen av oss har varit utanför dörren, vi går bara omkring i myskläder och pyser. Att vara utomhus lockar inte direkt, för regnet öser ner, hela tiden. Ganska skönt faktiskt att kunna göra ingenting!!



Ovido - Quiz & Flashcards