Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av H Sr - 3 oktober 2007 14:38

Hade bestämt mig för att jobba bara halva dagen idag, eftersom jag ska på fortbildningsdagar torsdag-fredag. Så jag hämtade H jr direkt efter lunch. Sen har vi tillbringat e.m med att läsa en hel hög med böcker :)


M jr ringde till en kompis när han kom hem, så kompisen kom cyklandes för en liten stund sen. En klasskompis som han inte brukar leka med. Har väl hänt nån gång, men det var väldigt länge sen. Men det är ju roligt att de varierar sig lite.


Har lagt fram köttfärs att tina. Tänkte göra köttfärslåda och makaroner ikväll, är så gott! Annars är jag inne i en sån där period när det är sååå svårt att komma på vad man ska äta. Emellanåt gör jag en matsedel, men det var länge sen nu... Allt funkar mycket bättre när jag räknar points. Planerar bättre, gör matsedel, bara att plocka fram ur frysen på morgonen, osv. Är dags att ta tag i det där igen... synd att det ska vara så svårt med motivationen!

Av H Sr - 3 oktober 2007 14:32

Behöver man säga mer???! Tänk att när DE vill ha något gjort ska man släppa allt annat och fixa det på en gång. Men när en annan vill ha hjälp, då är det inte så viktigt!

Skulle ju ha ett dokument färdigt för projektet idag. Mejlade ut detta igår morse till cheferna och bad om synpunkter, så jag vet om vi är på rätt spår. Fick jag nåt svar? NEJ! Och idag var alla chefer borta hela dagen...


Irriterad som jag blev gjorde jag vissa ändringar och mejlade sen iväg dokumentet igen. Är nu bortrest torsdag-fredag, jobbar som sköterska lördag-söndag och sen tänker jag vara ledig på måndag. Så inte förrän på tisdag kan jag åtgärda ev. ändringar. Vill de ha det fortare får de göra det själva!!


Till saken hör att när vi fick reda på att det här dokumentet skulle vara färdigt idag, så lät det så tjusigt att vi får hjälpas åt, vi får träffas nån kväll osv... Kan ju tala om att de knappt frågat hur det går ens! Känns som att det här projektet inte är ett dugg viktigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards