Direktlänk till inlägg 17 oktober 2007

Piggare ungar, halvrasslig karl och snart dags att fira :)

Av H Sr - 17 oktober 2007 20:03

Det blev en lång dag idag, jobbade ända till klockan 6! Fick en hel del gjort, men det återstår massor... Datakillen hade varit och hämtat datorn, återstår bara att se när den kommer tillbaka! Jag jobbar bara fram till lunch imorgon, tveksamt om den hinner komma. Så det blir till att jobba i helgen säkert...


Efter att jag jobbat klart åkte jag förbi en liten kiosk som finns här och löste in alla mina lottvinster - jag fick en hel hög med lotter av lillebror när jag fyllde år och vann på flera av dem. Total vinstsumma 245 kr, inte illa! :)

Det var jag ju såklart tvungen att fira med lite godis till kvällen... sorry Å! Dessutom är det ju lillördag idag! (Ursäkter? JAG?!) Spar det tills höjdpunkten ikväll, Grey's Anatomy! Bara 55 minuter kvar ;)


M hade fixat middag och alla hade redan ätit när jag kom hem, så jag fick avnjuta min spaghetti och köttfärssås helt allena. Det gjorde inte så mycket, då fick jag en stund att rensa huvet. Känner mig lite sliten efter en så lång dag. Jobbade ju kväll igår och somnade inte förrän framåt halv ett eller så inatt.


H jr och M jr har kommit i säng. De har varit pigga idag båda två, så imorgon är det dags för skola och dagis igen. Eftersom jag är ledig fredag-söndag så blir det bara en kort dag för H jr imorgon och sen är hon ledig till på måndag. Snacka om mjukstart!


M börjar bli lite smått förkyld han med. Ingen feber eller halsont eller nåt sånt dock, så han stack nyss ut på en löprunda. Få se hur det går...

 
 
Åsa

Åsa

17 oktober 2007 20:17

Du som jobbat så hårt förtjänar ju lite godis.
Själv känner jag att det inte är så kul att vara "duktig" *skratt*.
Skulle gärna haft nåt till Greys...men jag orkar inte åka och handla något så jag får väl ta te o en macka-lagom kul !!
En liten choklad bit hade inte varit fel, är ganska trött och det kunde väl piggat upp så jag orkar se hela Greys...

http://klackebo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Ovido - Quiz & Flashcards