Direktlänk till inlägg 30 oktober 2007

IKEA-besök

Av H Sr - 30 oktober 2007 21:18

Efter maten så blev det lite shopping. Bl.a så blev det en tur på IKEA. Det var ett tag sen vi var dit och nu skulle vi inte ha nåt speciellt, så det var skönt att bara gå och strosa. M jr och H jr hade kul och lekte en stund på barnavdelningen, de har ju en liten rutschkana där med ;)


Något som jag verkligen skulle vilja ha, men som jag inte ser som en möjlighet inom överskådlig framtid, är ett nytt kök!! Visserligen är våra köksluckor vita, men de har inte alls den stil jag vill ha. Tyvärr kostar det alldeles för mycket pengar med ett nytt kök, men drömma kan man ju... Det här på IKEA är himla fint!



Lite saker hittade man ju såklart, det är ju ändå IKEA vi talar om! *skratt*

Köpte ett par gardinstänger, har bl.a tänkt mig nya gardiner i köket (vilket jag hittade på en annan affär senare). Sen köpte vi lite värmeljus och andra ljus, doftljus. De hade en sorts doftljus, Isig, och den mörkröda sorten luktade jättegott - juldoft! Så jag köpte två stycken i olika storlekar. Billiga var de också, det stora kostade 29 kr och det mindre 19 kr.



De hade redan plockat fram julsakerna på IKEA!



Tänk att jag kunde hålla mig från att köpa julsaker! Det var bara ljuset med juldoft som fick följa med hem! :)

Tittade även efter en köksstol till H jr, men just den sorten vi ville ha (som ser ut lite som våra andra köksstolar) var tillfälligt slut. De skulle inte komma hem förrän tidigast v.47 Så det blir till att vänta ett tag till då.


 
 
Grynisen

Grynisen

31 oktober 2007 11:19

IKEA är kul att shoppa på!!! Jag hittar alltid massor jag vill ha :-)

http://gryisen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H Sr - 30 juli 2011 18:33

Så var det helg igen. Veckorna går verkligen fort, oavsett om man jobbar eller om man är ledig. Nu har ju jag haft min veckas semester redan och jobbar för fullt igen, men resten av familjen är ju ledig. M har en vecka kvar på sin semester nu och tyv...

Av H Sr - 27 juli 2011 18:01

Som jag skrev har jag ju tagit tjänstledigt från mitt ordiniare jobb som sjuksköterska. Har varit ledig snart ett år. Jag är egentligen ledig pga studier, pluggar engelska på högskolan. Men samtidigt som jag pluggar har jag också startat eget som öve...

Av H Sr - 24 juli 2011 21:38

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev något på den här bloggen! Har nästan glömt att jag ens hade en blogg, det har ju gått över 1½ år sen senaste inlägget... Men helt plötsligt så fick jag lust att börja blogga igen. Vi får se hur länge det håll...

Av H Sr - 30 oktober 2009 19:48

Har känt av smärta i armen idag, efter sprutan, men inte alls så illa som endel verkar ha fått det. Sov lite dåligt inatt, vaknade så fort jag låg på armen osv. Så idag har jag varit jättetrött. Men blir det inte värre än så här så tänker jag inte kl...

Av H Sr - 29 oktober 2009 21:06

Här är höstlovet i full gång och t.o.m. snart över. Gud så fort en vecka går!! H har varit hemma hos sin pappa i några extra dagar, men kom hem i tisdags kväll igen. Innebandyträning igår och idag är han hemma hos en kompis. M jr har varit hemmavid, ...

Ovido - Quiz & Flashcards