Alla inlägg den 14 november 2007

Av H Sr - 14 november 2007 10:21

H jr är piggare idag. Just nu roar hon sig med att måla med vattenfärger, det är nåt hon verkligen gillar! Tyvärr har vi bara ljusa pastellfärger, får nog bli lite vanliga basfärger i julklapp kanske...




Till slut blir det bara en enda färg av alltihop! *skratt*

Av H Sr - 14 november 2007 09:53

Ännu en höjdare från Tjuvlyssnat.se :)


Vasastan, Göteborg

En far kommer cyklande. Sonen ~ 4 befinner sig några meter längre bak, också på cykel.
Sonen: Vad långsamt du cyklar pappa!
Pappan: Mm.
Sonen: Flytta på dig för i helvete så att jag kan cykla förbi.
Pappan (argt och chockat): Vad sa du?!
Sonen (tveksamt): … pling, pling.

Av H Sr - 14 november 2007 09:52

Tja, vad säger man?!


Buss 303, Motala

Kille ~15 sitter på bussen när en tjej ~15 kliver på. Tjejen hälsar på killen och sätter sig bredvid honom. De börjar prata men det verkar som att de inte träffats på ett tag.
Tjej: Men gud vad långt ditt hår har blivit. Du borde göra någonting åt det!
Kille: Jo, det var skönt i somras när jag var helt rakat. Jag funderar på att göra det igen nästa sommar.
Tjej: Men varför gör du inte det nu?
Kille: Det blir ju så kallt nu på vintern.
Tjej: Ta på dig en mössa då!
Kille: Jag gillar inte mössor, de fuckar up frisyren!
Tjej: Jo det är klart…

Av H Sr - 14 november 2007 08:53

Vaknade till vid 6-halv 7 nån gång, antagligen av att M var uppe. Då hörde jag det där raska trippandet på vinden igen, även en gång senare med... usch och fy!! M får definitivt gå upp med en fälla där när han kommer hem från jobbet idag!


Annars är det -1,5 grader just nu och det kommer fortfarande ner lite enstaka snöflingor. Det måste ha snöat lite mer på morgonen, för det är bra mycket snö i M:s fotspår.


H jr och jag har legat och kurat i sängen en bra stund. Nu ska vi ta oss lite frukost och jag ska läsa tidningen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards