Alla inlägg den 7 mars 2008

Av H Sr - 7 mars 2008 09:50

På söndag ska M vara med på en kurs som skidklubben ordnar, en steg 1-utbildning, för tränare och föräldrar. Så han ska ha med sig sina skidor och befinna sig på stadion mellan 08:30-16:00. Det kan ju komma både honom och M jr till godo!


M jr hade skidträning igår kväll, första sen innan sportlovet. Det var sååå kul tyckte han. De hade bl.a spelat fotboll med skidorna på! Många roliga övningar har dem, vilket jag tycker är bra, det är inte bara allvar och teknik hela tiden. De behöver ju lite variation för att inte tröttna.

Av H Sr - 7 mars 2008 09:47

Igår morse ringde M till mig på jobbet strax före kl.8 Då hade de ringt efter honom från dagis, H jr var jättelös i magen och hade gjort i byxorna, något som ALDRIG händer annars. Så det var ju bara för honom att hämta henne så fort som möjligt!


Vet inte om det verkligen är magsjuka eller inte, för hon har inte varit dålig nåt mer. Inte mått illa, inte kräkts. Hon hade varit lite trött under dagen igår, men hade ätit precis som vanligt och så.

Idag är ju jag ledig så det är ju inga problem. Vi håller oss hemma utifall att hon smittar. Hoppas bara att det var nåt tillfälligt och att ingen annan blir smittad nu, speciellt inte M jr!! Han var lite nervös igår att han skulle kunna bli magsjuk igen på en gång, men jag hoppas att det inte blir så.

Av H Sr - 7 mars 2008 09:44

Huvudvärken har gett med sig lite grann, det hjälpte nog en del med frukost ändå. Så pass att man orkar läsa eller nåt iallafall. Det jag verkligen skulle behöva göra är att städa, damma speciellt, men det finns det definitivt ingen ork till idag. Inte än iallafall.


H jr och jag har haft en sagostund här på morgonen, sen har vi bäddat, borstat tänderna, klätt på oss (myskläder för mig, jeans och tröja för henne - då är man sååå fin!) m.m

Så vi pajsar på här under dagen :)

Av H Sr - 7 mars 2008 08:27

Jobbade hela dagen igår. På eftermiddagen var jag på en utbildning i hygien och sen tog jag en timmes kompledigt och gick raka vägen hem. En promenad på mindre än 10 minuter, men jag var HELT slut när jag kom hem. Och fick sån huvudvärk! Låg sen på soffan och halvsov hela e.m och kvällen. Vaknade till och petade i mig lite mat, men sov sen resten av kvällen och hela natten. Har lite ont i huvudet idag med, inte lika som igår, men tillräckligt för att förstöra den här fina, lediga dagen. Suck...


Har precis ätit frukost, så vi får se om det kanske kan släppa lite efter det. Tog en vätskedrivande tablett när jag kom hem igår, för jag var så svullen och andfådd, så nu har jag kissat ur mig 1,5 kg sen igår kväll! Behöver nog fylla på lite vätska i kroppen också...


Vet inte om det blir nåt mer bloggande idag, det beror väl på huvudvärken. Om inte, så får ni ha en bra dag allihop! Själv ser jag fram emot tre lediga dagar till efter den här, sååå skönt!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards